دخسوس: مقابل پیکان مستحق باخت نبودیم

کدخبر: 2312709

دروازه‌بان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز معتقد است که این تیم در بازی با پیکان مستحق باخت نبود.

- اخبار ورزشی -

فرناندو دخسوس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بازی برابر پیکان و شکست خانگی تیمش گفت: در نیم فصل دوم شروع خوبی داشتیم و در این بازی خانگی هم دنبال برد بودیم ولی متاسفانه همه چیز در مورد هدف و پیش بینی های ما برعکس شد. اگر این بازی را می بردیم شرایط تیم ما خیلی خوب می شد ولی متاسفانه شکست خوردیم. فرصت های خوبی برای گل زدن داشتیم ولی متاسفانه آنها را از دست دادیم. در این بازی شایسته باخت نبودیم.

وی با اشاره به اتفاق مهم این بازی که در دقایق آخر یک پنالتی برای تیمش گرفت، عنوان کرد: آخرین شانس های خودمان را امتحان می کردیم و من هم در آن لحظات تصمیم گرفتم جلو بیایم. خیلی خوشحال بودم که یک پنالتی برای تیمم گرفتم اما متاسفانه این پنالتی به هدر رفت. بعد از بازی هم به شدت غمگین بودم که پنالتی ما گل نشد و بازی را باختیم. باید خیلی زود این باخت را فراموش کنیم، در فوتبال ممکن است هر اتفاقی برای هر تیمی یا هر بازیکنی رخ دهد.

دروازه بان تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به بازی های آینده عنوان کرد: باید رو به جلو حرکت کنیم و این باخت ما را از مسیرمان دور نمی کند. امسال دنبال این هستیم که یک جایگاه خوب را به دست بیاوریم.

مهاجری: ترمزمان در بدترین زمان ممکن کشیده شد

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: