فوتبال جهان| سولسشایر: طبیعی است که نخواهیم لیورپول در کسب جام از ما پیشی بگیرد/ در منچستریونایتد هر بازی یک آزمون است

کدخبر: 2312748

فوتبال جهان - اولگنار سولسشایر، سرمربی نروژی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید در این تیم هر بازی یک آزمون است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که شاگردانش عصر فردا (یکشنبه) در حساس ترین بازی هفته بیست وهفتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای لیورپول هستند، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: فردا بازی بزرگی در پیش داریم، دیداری که همه بی صبرانه منتظر آغازش هستند. تعداد قهرمانی های منچستریونایتد و لیورپول در لیگ به ترتیب 20 و 18 است و طبیعی است که نخواهید رقیب تان از حیث کسب جام از شما پیشی بگیرد. به عنوان هوادار این موضوع اهمیت زیادی دارد، اما به عنوان سرمربی تیم باید اطمینان حاصل کنید که روی کارتان تمرکز دارید. به هر حال ما هر کاری که می کنیم برای خودمان می کنیم.

این سرمربی نروژی که در پی اخراج ژوزه مورینیو از سمت سرمربیگری منچستریونایتد، تا پایان فصل جاری به عنوان مربی موقت شیاطین سرخ معرفی شد، در مواجهه با این پرسش که «آیا پیروزی بر لیورپول می تواند سران باشگاه را برای دائمی کردن قرارداد شما ترغیب کند؟»، اظهار داشت: این چیزی است که بعد از هر بازی گفته می شود. وقتی در منچستریونایتد هستید، هر هفته، هر بازی، یک آزمون است. در واقع در هر بازی باید پیشرفت داشته باشید.

پوگبا: سولسشایر به ما اعتماد دارد و ما هم به او اعتماد داریم

منچستریونایتد از زمان روی کار آمدن اولگنار سولسشایر سیر صعودی داشته و موفق شده با کسب 51 امتیاز خود را تا رده چهارم جدول رده بندی بالا بکشد، اما همچنان با لیورپول دوم جدولی 14 امتیاز اختلاف دارد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: