جوانان در "جشنواره رادیو" برنامه‌سازی می‌کنند

کدخبر: 2312751

بخش آزاد جشنواره رادیو فرصتی خوب برای نیروهای جوان رادیو فراهم می‌کند.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، زهرا یساقی که از سال 1369کار در رادیو را با نویسندگی برای برنامه «بچه های انقلاب »شروع کرده و نویسندگی، سردبیری برنامه هایی مثل صدای جمهور، هیئت ملت، و چهارراه جوانی را برعهده داشته و در حال حاضر تهیه کننده جوان ایرانی سلام است یکی از داوران جشنواره رادیوست. او درباره بخش آزاد جشنواره بین المللی رادیو گفت: تفاوت این بخش با سایر بخش ها در این است که همه برنامه سازان فارغ از عنوان شغلی که دارند می توانند هر برنامه ای که دوست دارند را بسازند.

وی با بیان اینکه این بخش فرصت خوبی برای نیروهای جوان رادیوست که جرقه های ذهنی و ایده های کوچک شان را تبدیل به محصولی شنیداری کنند، تصریح کرد: در بخش «آزاد»، «خلاقیت» حرف اول را می زند با این وجود بازهم بخش«خلاقانه» پیش بینی شده است.

یساقی با بیان اینکه چندین دوره برنامه های جشنواره را داوری کرده است، خاطرنشان کرد: مشتاقم که برنامه های بخش«آزاد» را بشنوم چون علاوه بر تازگی در موضوع در فرم هم حرفه ای متفاوتی برای گفتن دارند.

خبرهای کوتاه رادیو و تلویزیون| بهزاد فراهانی بازیگر سریال رمضانی شد/ نمایش های رادیویی جشنواره فجر امروز تمام می شود

خبرهای کوتاه رادیو و تلویزیون| استفاده از یک چهره اینستاگرامی در یک سریال تلویزیونی/ تجلیل از یک رادیویی قدیمی در فرهنگسرای ابن سینا

چهارم اردیبهشت ماه جشنواره چهاردهم، برترین های رادیو را مشخص می کند

صدای "گیتی خامنه" بعد از مدت ها از رادیو به گوش می رسد

بین المللی ها در جشنواره رادیو، داوری می کنند

این برنامه ساز فعال رادیو گفت: برای قالب های مختلف برنامه های رادیویی ساختار و فرمتی خاص تعیین شده است، به طور مثال می دانیم وقتی برنامه هایی در قالب «مستند» یا «فیچر» می شنویم، شنونده چه محصولی هستیم ولی بخش خلاقاته شنونده اثری هستی که که در قبل آن را نشنیده ای و برایت تازگی دارد .

یساقی افزود: هدف ما در بخش آزاد شناسایی ظرفیت های جدید برای برنامه سازی رادیوست.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: