فراخوان حضور جهادگران برای اردوی جهادی سیستان‌و‌بلوچستان

کدخبر: 2312752

گروه جهادی «راهیان شهادت» برای برگزاری اردوی جهادی در استان سیستان و بلوچستان فراخوان داد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا , گروه جهادی «راهیان شهادت» در نظر دارد در ایام نوروز 1398 اولین اردوی جهادی تخصصی با محوریت برنامه های اشتغال زایی برای اجرای دو طرح کشاورزی و صنعتی با نقشه راه تعاونی منطقه ای و روستایی در شهرستان دلگان برگزار کند.

در همین زمینه از جهادگران با تخصص های مهندسی, کشاورزی، مهندسی صنایع غذایی، کار آفرین و دامپزشک در حوزه پزشکی با هدف پیشگیری و درمان از پزشکان، دندانپزشک، پرستار و در کارگروه فرهنگی برای اجرای کارگاههای تخصصی انگیزشی از مجاهدین با تخصص روانشناس ، مشاور خانواده و طلاب و همچنین در عملیات عمرانی با هدف اجرای پروژه های عمرانی از جهادگران دعوت به همکاری می شود.

سردار غیب پرور: گروه های جهادی در مناطق مختلف کشور تشکیل می شود

قاسمیان: مثبت 18 برای ما یعنی جوان جهادی/برگزاری یادواره جهادگر آسمانی "امیرمحمد اژدری"

این اردوی جهادی در جنوب استان سیستان و بلوچستان شهرستان دلگان در بازه زمانی 3 الی 13 فروردین ماه 1398 برگزار خواهد شد.جهادگران با تخصص های نامبرده می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره 09124236435 (عظیمی) و یا 09196349867(افشار) تماس بگیرند.

برپایه این گزارش, گروه جهادی راهیان شهادت از سال 1388 در فضای دانشگاهی شروع به فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی در استان های مرزی و محروم کشور اعم از کرمانشاه، ایلام، خوزستان ، هرمزگان، خراسان جنوبی، لرستان، کرمان کرده است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: