اصفهانیان: از کمیته داوران رفتم، در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستم!

کدخبر: 2316771

عضور هیئت رییسه فدراسیون فوتبال گفت که همچنان به کارش در این هیئت رئیسه ادامه می‌دهد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, فریدون اصفهانیان بعد از برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: این مجمع عمومی فدراسیون بود که برگزار شد و تصمیماتی به رای گذاشته شد.

وی درباره اینکه شب گذشته از سمتش در ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال استعفا کرده, اظهار داشت: با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کردم, باید تابع قوانین کشور باشیم و مشکلی با این موضوع نداریم.

اصفهانیان گفت: با توجه به جلساتی که با تاج داشتیم و جلساتی پیش از این با نهادهای مختلف از جمله بازرسی و جاهای دیگر برگزار شده بود گفته شد کسانی که عضو هیئت رئیسه و بازنشسته هستند نمی توانند سمت دیگری در حیطه اجرایی داشته باشند. برای همین ما ضمن احترام به قوانین کشوری در نامه نیز نوشتم که اگر حضورم در کمیته داوران کار اجرایی به حساب می آید من از این سمت استعفا می دهم.

وی راجع به اینکه طالقانی و سایر بازنشسته های فدراسیون فوتبال هنوز از سمت هایشان استعفا نداده اند گفت: در این باره اطلاعی ندارم. ما در هیئت رئیسه بارها صحبت کردیم و چند نامه هم به وزارت ورزش ارسال کردیم تا تعیین تکلیف کنند چون ما اعضای هیئت مدیره منتخب مجمع فدراسیون فوتبال هستیم و مجمع باید تصمیم بگیرد که بازنشستگان بمانند یا بروند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه علاوه بر این سمت در کمیته داوران نیز مسئولیت داشته است تصریح کرد: الان با توجه به صحبتی که با تاج داشتم و صحبت های قبلی که با بازرسی داشتیم به این نتیجه رسیدیم که عضو هیئت رئیسه نمی تواند سمت اجرایی داشته باشد و برای همین من هم گفتم اگر سمتم در کمیته داوران اجرایی به حساب می آید من از این سمت کناره گیری می کنم.

اصفهانیان در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه موعد اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان از 15 آذر ماه سال جاری آغاز شده اما شما چرا دیشب از سمت خود استعفا کردید گفت: آن موقع این بحث مطرح نبود که کسی باید از هیئت رئیسه استعفا کند. همین الان هم من از هیئت رئیسه استعفا نداده ام. من منتخب مجمع هستم و مجمع باید تصمیم گیری کند. الان از سمت کمیته داوران کناره گیری کردم برای اینکه اگر عضو هیئت مدیره و بازنشسته هستم نمی توانم کار اجرایی داشته باشم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: