تابش در تذکر شفاهی:

دولت در اصلاح ساختاری به انقلاب چهارم صنعتی توجه کند

کدخبر: 2316777

نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: از دولت می‌خواهم با اصلاح ساختاری که به توسعه داده به اهتمام انقلاب چهارم صنعتی که بهره گیری از انواع فناوری‌ها همانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء است، غفلت نکند که پیامد این غفلت جهان چهارمی شدن است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی گفت: نوروز در فرهنگ ما نماد صلح، آشتی و نزدیکی دل‌ها به دیدگاه‌ها است، امید آن که همه مسئولان، جناح‌ها، احزاب، اقشار، اصناف و نخبگان با زدودن زنگار و کینه‌ها از دل، در سایه همدلی و وحدت، حل مشکلات مردم و برون‌رفت از تنگناها و پیشرفت کشور را رقم بزنیم که این درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمی‌شود.

وی افزود: برای ریاست قوه قضائیه آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم حضور ایشان با پی افکندن فضای تعامل، تفاهم و گفت‌ وگو ، حل مشکلات بر مدار قانون و به طرق مسالمت آمیز منجر به افزایش سرمایه اجتماعی، امنیت، آزادی و عدالت برای مردم و جامعه شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس تصریح کرد: از دولت می‌خواهم با اصلاح ساختاری که به توسعه داده است به اهتمام انقلاب چهارم صنعتی که بهره گیری از انواع فناوری‌ها همانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء است، غفلت نکند که پیامد این غفلت جهان چهارمی شدن است.

تابش از هیأت دولت خواست نسبت به مصوبه چگونگی اجرایی شدن ماده (159) قانون برنامه پنجم توسعه تجدیدنظر کند و ادامه داد: این مصوبه شرکت‌هایی که حتی بعد از سال90 در مناطق محروم دایر شده‌اند را مشمول بهره‌مندی از 20 سال معافیت مالیاتی دانسته و استان‌های صنعتی و معدنی همچون یزد را از دریافت مبالغ کلان مالیاتی از شرکت‌های صنعت و معدنی محروم کرده و توازن بودجه استان را به هم زده است.

وی خطاب به رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دستور‌ العمل نحوه استفاده یک درصد فروش معادن برای جبران خسارات معادن مغایر قانون است، انتظار ابطال این مصوبه را داریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: