سلیمی در اخطار قانون اساسی:

صحت تخلف ۶ میلیارد یورویی در پتروشیمی بررسی شود/ دولت گزارشی از اشتغال ارائه نکرده

کدخبر: 2316789

نماینده مردم محلات در مجلس با بیان اینکه باید هیات رئیسه مجلس دستور دهد صحت موضوع ۶ میلیارد یورو تخلف صورت گرفته در پتروشیمی ها بررسی شود،گفت: در این محل حضور نداریم تا سکوت کنیم، باید مشخص شود که چه کسی در خصوص تخلف ۶ میلیارد یورویی کوتاهی کرده است؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس در اخطاری با استناد به اصل 28 قانون اساسی گفت: دولت باید براساس اصل 28 قانون اساسی ایجاد شغل کند و سالانه 8 دهم درصد بیکاری را کاهش دهد، همچنین براساس قانون برنامه ششم توسعه باید سالانه یک میلیون شغل توسط دولت ایجاد شود، اما تاکنون گزارشی در این خصوص دریافت نکرده ایم.

وی با اشاره به اینکه دستور دهید صحت موضوع 6 میلیارد یورو تخلف صورت گرفته در پتروشیمی ها را بررسی کنند، تصریح کرد: در این محل حضور نداریم تا سکوت کنیم، باید مشخص شود که چه کسی در خصوص تخلف 6 میلیارد یورویی کوتاهی کرده است.

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار حجت‌الاسلام سلیمی گفت: موضوع تخلف 6 میلیارد یورویی در پتروشیمی‌ها در حال بررسی است و ما نیز منتظر اعلام نتیجه از سوی دادگاه هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: