نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس:

سازوکار توزیع کالاهای اساسی باید تغییر کند

کدخبر: 2318046

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: توزیع کالاهای اساسی ابهام دارد، سازوکار باید تغییر کند تا بتوانیم این کالاها را به عدالت در اختیار اقشار مختلف قرار دهیم.

به گزارش ایسنا، مجید کیانپور در جلسه شورای اداری استان لرستان، اظهار کرد: وقتی در بین مردم حضور پیدا می‎کنیم نگرانی‎ها و مشکلات و گرفتاری‎هایی را عنوان می‎کنند و آمار موجود با آنچه در جامعه می‎بینیم یکسان نیست.

وی تصریح کرد: آمار نرخ بیکاری و مهاجرت استان لرستان نشان دهنده این است که در شرایط موجود باید به استان لرستان توجه ویژه‌ای شود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حوزه تامین اجتماعی در زمینه دستورالعمل‎ها و بخشنامه‎ها مشکلات زیادی وجود دارد و رویه فعلی نمی‎تواند برای بخش خصوصی راهگشا باشد که در این راستا باید فکری به حال سهم بیمه ۴ درصد سختی و زیان آور شود.

کیان پور اضافه کرد: در مورد حقوق و دستمزد سال ۹۸ هنوز تصمیم مشخصی گرفته نشده و برای شاغلین، بیمه تامین اجتماعی و مستمری بگیران هیچ پاسخ قانع کننده‎ای نداریم.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود در شورای عالی کار با توجه به واقعیت جامعه و وضعیت معیشت مردم تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.

نماینده مردم دورود و ازنا ادامه داد: حقوق دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی مشکل کارگر را مرتفع نمی‎کند و بسته‎های حمایتی در نظر گرفته شده نیز به بسیاری از مردم مشمول اعطا نشده که انتظار می‎رود ساز و کار مناسبی در این راستا اندیشیده شود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: