افزایش تحرکات داعش بیخ گوش اربیل

کدخبر: 2318085

یک مسئول اتحادیه میهنی کردستان از افزایش تحرکات گروه تروریستی داعش در نزدیکی اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق خبر داده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رشاد گلالی مسئول کمیته مخمور اتحادیه میهنی کردستان اعلام کرده است که تحرکات تروریست های داعش در شهرستان مخمور افزایش یافته است و مقابله با چنین تهدیداتی نیازمند هماهنگی سه جانبه اقلیم کردستان، دولت مرکزی عراق و ائتلاف بین المللی است.

وی از بازدید نمایندگان وزارت دفاع عراق و پیشمرگ اقلیم کردستان از شهرستان مخمور خبر داد و اعلام کرده است که پاکسازی ارتفاعات قره چوخ با هدف از بین بردن عناصر باقیمانده داعش از مهمترین فعالیت هایی است که لازم است در دستور کار نیروهای نظامی عراق قرار گیرد.

افشاگری رسانه ترکیه ای: «ابوبکر البغدادی» در زره پوش آمریکایی؛ سرکرده داعش تحت نظارت آمریکاست+عکس

گلالی با اشاره به پیشنهاد تشکیل نیروی نظامی مشترک در شهرستان مخمور با هدف مقابله با تحرکات تروریست ها گفت: چنین پیشنهادی از همان ابتدا با شکست مواجه شد و زمینه تشکیل این نیروی مشترک میان اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق فراهم نیست.

مسئول کمیته مخمور اتحادیه میهنی کردستان به تحرکات تروریست های داعش در این منطقه اشاره کرد و اعلام کرده است که فعالیت های داعشی ها جنبه آشکار به خود گرفته است و به روستاهای بخش قراجی در نزدیکی قره چوخ تردد دارند.

رشاد گلالی هشدار داده است که در صورتیکه نیروهای عراقی و پیشمرگ اقلیم کردستان توطئه جدید داعشی ها را خنثی نکنند ممکن است منطقه با تهدیدات جدی مواجه گردد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: