فوتبال جهان|اولگنار سولسشایر: ولوز در خانه رقبا را تحت فشار قرار می‌دهد/ با جونز قوی‌تر به نظر می‌رسیم

کدخبر: 2318196

فوتبال جهان - اولگنار سولسشایر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به تمجید از حریف فردای تیمش در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی انگلیس پرداخت.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ولورهمپتون در رقابت های جام حذفی انگلیس از یک بازی دشوار و البته آمادگی شاگردانش سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره اظهار داشت: هنوز برخی بازیکنان در حال بازگشت از مصدومیت هستند. آنها این هفته بهتر تمرین کردند. لینگارد و هررا با تیم تمرین کردند. متأسفانه لوکاکو از ناحیه پا درد داشت. بنابراین امروز وضعیت او ارزیابی خواهد شد تا ببینیم می تواند به تیم ملحق شود یا خیر. فیل جونز هم برگشته است و با او قوی تر به نظر می رسیم. گرینوود هم به دلیل بیماری این هفته تمرین نکرد.

وی در ادامه افزود: ولوز فصل گذشته با عملکرد خوبش همه را تحت تأثیر قرار داد. آنها برنامه مشخصی داشتند و به جای جذب بازیکنانی از سطح پایین تر، سراغ بازیکنانی بالاتر از آن سطح رفتند و حالا می بینیم که در رده هفتم جدول قرار دارند. آنها به سبک بازی خود اعتماد دارند و مقابل چلسی فوق العاده خوب دفاع کردند. این تیم در بازی های خانگی با قدرت پاسکاری بالا، رقبا را تحت فشار می گذارد.

فوتبال جهان| اختلاف منچستریونایتد و دخه آ بر سر تمدید قرارداد

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: