شوک شبانه به نساجی در آستانه بازی با استقلال/مالک باشگاه کنار کشید

کدخبر: 2318212

یکی از مالکان باشگاه نساجی در آستانه بازی با استقلال از ادامه همکاری با این باشگاه انصراف داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان دو نفر از مالکان باشگاه نساجی هستند که به صورت خصوصی این باشگاه را اداره می‌کنند اما طی این مدت‌ بارها و بارها گلایه‌های خود را از مسئولان استان مازندران به خاطر عدم حمایت از تیم ریشه‌دار نساجی اعلام کردند.

بعد از اینکه فرهاد صنیعی‌فر چندین و چند بار از عدم حمایت مسئولین گلایه کرد وی در آستانه دیدار تیمش با استقلال اعلام کرد که قصد دارد مالکیت این باشگاه را واگذار کرده و دیگر تمایلی به باشگاه‌داری آن هم در این سطح از این فوتبال را ندارد.

صنیعی‌فر که از وعده‌های مسئولین استانی به شدت ناراحت است به مسئولان باشگاه و استان مازندران پیغام داده که دیگر با این باشگاه همکاری نخواهد کرد.

ظاهراً حسین‌زادگان استاندار مازندران شب بازی با پرسپولیس وعده‌هایی را به مسئولان باشگاه نساجی و علی‌الخصوص صنیعی‌‌فر داده که این وعده‌ها عملی نشده و به همین علت وی در آستانه بازی حساس تیمش با استقلال قصد دارد به فعالیت خود ادامه ندهد.

باید دید واکنش مسئولان استانی مازندران به این اتفاق چیست و رضا حدادیان دیگر مالک باشگاه نساجی چه تصمیمی برای آینده این باشگاه خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: