نمره قبولی برای دو تیم؛

نکات آماری هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا/ ایرانی‌ها خشن و پراشتباه!

کدخبر: 2318226

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا هم پشت سر گذاشته شد و در بین بهترین‌های آسیا تا پایان این هفته هیچ تیم ایرانی حضور ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، با پشت سر گذاشته شدن هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا دو تیم الهلال و دانجو تنها تیم‌هایی هستند که هر دو دیدارشان را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا عملاً بهترین تیم‌های آسیا باشند. الهلال نماینده عربستان در گروه سوم این مسابقات قرار دارد و با تیم استقلال یکی از نماینده‌های کشورمان همگروه است.

غیر آسیایی‌ها مدعی آقای گلی آسیا در دو هفته گذشته همچنان بازیکنان غیر آسیایی بهترین گلزنان این مسابقات هستند. «گرازیانو پله» مهاجم ایتالیایی تیم شاندونگ با ۴ گل در رأس جدول گلزنان برتر قرار دارد و یک مهاجم برزیلی به اسم ادگار سیلوا که در تیم دانجو بازی می‌کند با ۳ گل در تعقیب این مهاجم ایتالیایی است. هیچ یک از بازیکنان تیم‌های ایرانی حاضر در این مسابقات تاکنون موفق به زدن بیشتر از یک گل در این بازی‌ها نشده اند.

بهترین پاسور آسیا سیسینهو مهاجم ۲۹ ساله تیم دانجو با ۳ پاس گل بهترین پاسور آسیا در پایان هفته دوم می‌باشد. ۳ بازیکن هم با ۲ پاس گل مهاجم دانجو را تعقیب می‌کنند.

ذوب آهن دومین تیم در شوتزنی الدحیل با ۳۸ شوت، شوتزن ترین تیم آسیا است و ذوب آهن به همراه السد هر کدام با ۳۶ شوت در رده دوم شوتزن ترین تیم‌های آسیایی قرار دارند. ذوب آهن با ۱۴ شوت در چارچوب به همراه کاوازاکی با همین تعداد شوت، بعد از کاشیما که با ۱۶ شوت در چارچوب تیم نخست آسیا است، در رده دوم قرار دارند. کاشیما قهرمان دوره قبل این بازی‌ها با ۱۶ شوت در چارچوب دقیق‌ترین تیم در شوتزنی است و ذوب آهن با ۱۴ شوت در چارچوب بعد از کاشیما دومین تیم برتر در این آیتم می‌باشد.

دقیق‌ترین تیم آسیا / ایرانی‌ها کم پاس و کم دقت دقیق‌ترین تیم آسیا کاوازاکی با ۵/‏۸۶ درصد دقت است.‬ بازیکنان این تیم به طور متوسط در هر بازی ۵۷۴ بار به هم پاس داده‌اند و از نظر تعداد پاس بعد از ملبورن ویکتوری که با متوسط ۶۲۲ پاس در هر بازی تیم اول آسیا است، در رده دوم قرار دارد. در این آیتم تیم‌های ایرانی اصلاً شرایط مناسبی ندارند. بهترین تیم ایرانی از نظر دقت در پاس، استقلال است که با ۵/‏۷۶‬ درصد دقیق‌ترین تیم ایران و بیست و دومین تیم دقیق آسیا می‌باشد.

السد رکورددار زدن کرنر حریف دیشب سرخ پوشان با تعداد ۲۱ کرنر، کرنر زن ترین تیم آسیا است و از این نظر در صدر جدول آسیا قرار می‌گیرد. کاوازاکی و ذوب آهن با ۱۵ و ۱۴ کرنر بعد از السد در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

ذوب آهن پرتعدادترین «سانترکننده» آسیا تیم فوتبال ذوب آهن در دو بازی انجام داده ۱۸ کرنر روی دروازه حریفانش زده که از این نظر تیم اول آسیا می‌باشد. السد با ۱۷ و شادونگ با ۱۴ کرنر تیم‌های بعدی آسیا در سانتر هستند.

ایرانی‌ها پر کار در تکل زدن تیم‌های ایرانی هرچقدر در پاس و دقت آمار و ارقام جالبی ندارند، در تکل های موفق آمار خوبی دارند. هرچند پر تکل ترین تیم آسیا الوصل با ۵۰ تکل موفق است، اما ذوب آهن و استقلال با ۴۱ و ۴۰ تکل موفق تیم‌های دوم و سوم آسیا هستند و پرسپولیس با ۳۷ تکل موفق تیم ششم آسیا در این آیتم است.

استقلال پر آفساید ترین تیم بازیکنان تیم استقلال در این دو بازی ۱۰ بار در موقعیت آفساید قرار گرفتند تا پر آفساید ترین تیم آسیا باشند. گیونگنام و الهلال هم هر کدام با ۹ بار قرار گرفتن در آفساید تیم‌های بعدی آسیا هستند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: