توسط مدیر حوزه علمیه استان تهران:

میزان تعطیلات نوروزی مدارس علمیه استان تهران اعلام شد

کدخبر: 2318291

مدیر حوزه علمیه استان تهران گفت: تعطیلات رسمی مدارس علمیه استان تهران به مناسبت ایام نوروز از چهارشنبه ۲۹ اسفند آغاز و تا دوشنبه ۵ فروردین سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام محمدهادی رحیمی صادق در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات تعطیلات نوروزی مدارس علمیه استان تهران گفت: تعطیلات رسمی مدارس علمیه استان تهران به مناسبت ایام نوروز از چهارشنبه ۲۹ اسفند آغاز و تا دوشنبه ۵ فروردین سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: البته به مدارس علمیه سراسر استان تهران این اختیار داده شده تا در صورت صلاحدید بتوانند در ایام سال جلسات جبرانی برگزار کنند تا در عید نوروز اردوی مسافرتی مانند راهیان نور را در برنامه ریزی خود داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان تهران با تاکید بر اینکه طلاب باید از تعطیلات عید نوروز بهترین استفاده را ببرند، عنوان کرد: طلاب از این فرصت به دست آمده می‌توانند اقدامات قابل توجهی انجام دهند، برای مثال در نوروز علاوه بر سنت حسنه صله رحم، کمک به خانواده را مقدم بدانند و بیشتر از سایر زمان‌ها در جمع خویشاوندان، دوستان و مردم حاضر شوند.

رحیمی صادق با اشاره به اینکه طلاب در تعطیلات نوروز نباید از درس غافل شوند، اظهار داشت: تعطیلات نوروز نباید سبب شود طلاب به طور کامل درس را کنار بگذارند بر همین اساس لازم است از این فرصت برای روشنگری و تبلیغ مسائل دینی و ارتباط با مردم مخصوصاً نسل جوان نهایت بهره و استفاده را برند.

وی در توصیه‌ای به طلاب خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم طلاب در ایام عید نوروز از تبلیغ و معرفی حوزه‌های علمیه برای جذب جوانان غفلت نکنند و فرصت تحصیل در حوزه‌های علمیه را برای آشنایی بیشتر افراد جامعه بخصوص نسل جوان و نوجوان تبیین کنند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: