ویژه برنامه‌های نوروزی شبکه امید اعلام شد/ آغاز برنامه‌ها از ۲۹ اسفند

کدخبر: 2318329

ویژه برنامه‌های شبکه امید از ۲۹ اسفند تا ۱۷ فروردین با آیتم‌های شاد و سرگرم کننده روی آنتن این شبکه پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه «جهان ورزش» با آیتم‌های مختلف و با حضور قهرمانان فدراسیون‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی و تقویم ورزشی نوجوانان و جوانان در سال گذشته، مستندهای ویژه و خاص ورزشی درباره ستارگان فوتبال و دیگر رشته‌ها، پخش تصاویر سرگرم کننده و خنده دار حوادث ورزشی و همچنین آیتم نبرد ربات‌های خارجی با تهیه کنندگی حسین اسماعیلی و اجرای مهدی واعظی و هادی خضاب هر روز از اول فروردین در ۱۷ قسمت ۷۵ دقیقه‌ای پخش خواهد شد.

ویژه برنامه «نبرد ربات‌ها» نیز در ایام نوروز با پخش مسابقه بین ربات‌های جنگجو در شهر کرمان برگزار می‌شود. هدف از این برنامه نشان دادن توانمندی‌های نوجوانان در ساخت ربات‌های جنگی و استفاده آنان از علم و فناوری‌های نوین در ۳۲ گروه حذفی و در دو رشته کلاس ربات‌های ۳۰ و ۶۰ کیلوگرم با تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری از ۲۹ اسفند در ۱۶ قسمت ۲۷ دقیقه‌ای هر روز برای علاقمندان پخش خواهد شد.

ویژه برنامه «فوق العاده» نیز معمول هر سال با تهیه‌کنندگی هومن ستوده و اجرای رامتین چیت سازان با پخش آیتم‌های مختلف سرگرم کننده، گفت‌وگو با نوجوانان و غیره در ایام نوروز پخش خواهد شد.

پخش زنده مراسم اعتکاف نوجوانان در مساجد و گفتگو با آن‌ها از دیگر برنامه‌های این شبکه در روزهای پایانی اسفند ماه از شبکه امید پخش خواهد شد.

برنامه «رسانش» در ایام عید با پخش ۱۶ فیلم و انیمیشن‌ برتر سینمای جهان که برنده اسکار و یا نامزد اسکار در ۵ سال اخیر بوده‌اند، با تهیه‌کنندگی محمودرضا منتظری و با اجرای سینا هوشمندی نژاد پخش می‌شود.

برنامه دفترچه خاطرات در روز ۱۲ فروردین به مناسبت روز جمهوری اسلامی با پخش آیتم‌های مختص این روز را با حضور دکتر محمدحسن قدیری ابیانه فعال سیاسی به تهیه‌کنندگی روح الله عبدالهی با اجرای نوجوانان پخش خواهد شد.

این شبکه در حوزه تامین با پخش برترین فیلم‌ و انیمیشن‌های سینمایی مختلف حوزه نوجوان که برای اولین بار از شبکه امید پخش می شود، اوقات خوشی را در ایام نوروز برای نوجوانان رقم خواهد زد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: