پایان طراحی ۴ خط جدید مترو در تهران

کدخبر: 2318336

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از طراحی ۴ خط جدید برای مترو خبر داد و گفت: با پایان خط شش و هفت مترو راه‌اندازی خطوط جدید در دستور کار قرار می‌گیرد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محسن پورسیدآقایی در مراسم افتتاح ایستگاه هلالاحمر و بهره برداری از بخش شمالی خط 7 متروی تهران (7.5 کیلومتر و 3 ایستگاه خط 7 ایستگاه هلال احمر تربیت مدرس و میدان صنعت) اظهار کرد: شورای شهر پشتیبان شهرداری بوده و در این مسیر شهرداری تهران توانسته است اقداماتی را در حوزه کاهش آلودگی هوای تهران انجام بدهد و در این مسیر شهرداران وقت از جمله آقایان نجفی و افشانی نیز اقداماتی را انجام داده بودند.

وی ادامه داد: چنانچه نگاهی به سال 97 بیندازیم می توانیم به اقدامات موثر در حوزه کاهش آلودگی هوا برسیم. این در حالی است که در ابتدای سال جاری طرح ترافیک و طرحی که حدود 38 سال مداوم انجام می شد با ریسک شهرداری با تغییراتی اجرا شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با اشاره به اجرای طرح ترافیک جدید بیان کرد: با اجرای این طرح 22 درصد کاهش ترافیک و ورود خودروها به محدوده طرح را شاهد بودیم.ضمن اینکه در ادامه نیز با اجرای طرح کاهش آلودگی هوا و سختگیری در موضوع معاینه فنی و برخورد با خودروهای دودزا اقدامات موثری انجام شد.با نزول رحمت الهی و همچنین اقدامات انجام شده در بحث کاهش آلودگی هوا، تهران شرایط خوبی را به لحاظ آب و هوایی پیدا کرده است و امیدواریم این مسیر را در سالهای آتی ادامه دهیم.

پورسیدی با اشاره به آماده سازی و بهر ه برداری از دو خط شش و هفت متروی تهران گفت: این دو خط، خطوط اساسی محسوب می شوند و قطعا با تکمیل آنها می توانیم میزان سفرها را افزایش دهیم و در اتمام کامل این دو خط باید خطوط جدید در تهران راه اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تدوین و طراحی 4 خط جدید مترو به پایان رسیده است گفت: امیدواریم بزودی اجرای این چهار خط را شروع کنیم.

تاکید مدیرعامل متروی تهران بر ایمن سازی خط 7 مترو

افتتاح 7.5 کیلومتر از خط 7 متروی تهران

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: