راهیان نور|نمایشگاه حدیث عزت و اقتدار شهدای ارتش افتتاح شد +عکس

کدخبر: 2318502

نمایشگاه حدیث عزت و اقتدار شهدای ارتش ویژه کاروان های راهیان نور افتتاح شد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنکار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا ، مراسم اففتاح نمایشگاه حدیث عزت و اقتدار شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، بعد ظهر امروز شنبه 25 اسفند 97 طی مراسمی با حضور خانواده معظم شهدا، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولین نمایشگاه آجا در ایستگاه آب تیمور واقع در 15 کیلومتری اهواز افتتاح شد.

در این برنامه امیر دریادار سیاری در سخنانی گفت که همه دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی در دفاع مقدس این ملت سربلند معنای واقعی کلمه ما پیروزیم را به عینه دیدند.

هیچ مشکل امنیتی زائران راهیان نور را تهدید نمی کند

وی افزود: در حالی می گفتیم ما پیروزیم که شرق و غرب برای نابودی این انقلاب رژیم بعث عراق را از همه لحاظ پشتیبانی می کردند و با تمام توان پای کار بودند اما امام امت با کلامش که منشعب از کلام الهی بود به ما فرمودند شما پیروزید و ما در جنگ این مفهوم را درک کردیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش اظهار کرد: ما در یادمان های مختلف و در ایام سفرهای راهیان نور آماده ایم تا گوشه ای از این کلام را برای آشنایی نسل جوان به نمایش بگذاریم.

در پایان این مراسم تعدادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مورد تجلیل قرار گرفتند.

برپایه این خبر، در این نمایشگاه که با حضور تمامی نیروهای سه گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی دایر شده است با برنامه های فرهنگی و رزمی و ارائه تجهیزات مختلف آماده پذیرایی از زائران راهیان نور است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: