حجت الاسلام ابوترابی فرد رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران شد

کدخبر: 2318503

حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد، به سمت رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد عصر شنبه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران که به دبیری سردار یزدی برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: مهمترین وظیفه نظام اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است و تمام رسالت نظام در این حوزه تعریف می‌شود.

ابوترابی فرد در ادامه با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه تمام دستگاه‌ها است گفت: اگر با تلاش ما دستگاه‌ها به وظایف خود خوب عمل کنند این بهترین کار است، و با همین نگاه باید نیروی انتظامی در اجرای مأموریت‌های خود حمایت شود.

وی با اشاره به اینکه نباید به این جلسات نگاه تشریفاتی وجود داشته باشد افزود: باید حرکت و عمل ما برای جامعه نمود داشته باشد و با توجه به ضرورت احیای این فریضه الهی افزایش ایمان و اخلاق در جامعه از راهکارهای تحقق و احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران امر به معروف و نهی از منکر را یکی از واجبات الهی دانست و افزود: از آموزه‌های قطعی دین و قرآن موضوع امر به معروف و نهی از منکر است و خداوند متعال در توصیف اهل ایمان می‌فرماید؛ اهل ایمان زنان و مردان مؤمن اولیای یکدیگر هستند و آسیب‌ها و تهدیدات آنها مشترک است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن، اظهار داشت: در برخی از آیات قران خداوند می‌گوید اهل ایمان یک نفس هستند بنا بر این همانطور که منافع خود را می‌خواهند، نگران سایر افراد نیز هستند لذا چون این نگرانی را دارند در نتیجه یامرون بما المعروف آنها را به سوی خوبی‌ها دعوت می‌کند.

عضو ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران نیز در حاشیه جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران در گفتگو با خبرنگار ایسنا ضمن تبریک به حجت الاسلام ابوترابی فرد به دلیل قبول مسئولیت رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر را باید احیا کنیم.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در ادامه با بیان اینکه مبارزه با منکرات در ادارات با هدایت استانداری در حال انجام است، ضمن تقدیر از استانداری تهران گفت: شایسته است کسانی که حقوق نظام را می‌گیرند خود را ملزم به رعایت قانون و حدود الهی بدانند و طبق ضوابط و قانون برخورد کنند.

گفتنی است که در این جلسه حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد، با حفظ سمت رئیس شورای فرهنگ عمومی به سمت رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران منصوب شد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: