نماینده دادستان: آقای هدایتی، بگویید به چه کسی پول دادید تا احضارش کنیم

کدخبر: 2318915

نماینده دادستان خطاب به حسین هدایتی گفت: من می‌گویم برای بازگرداندن پول مردم کوچه و خیابان‌ها را می گردم حالا می گویید به یک سفیر پول دادید؟ بگویید چه کسی است تا احضار شده و گردنش را بشکنیم.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، رسول قهرمان در ادامه اظهارات خود در پنجمین جلسه محاکمه حسین هدایتی اظهار کرد: آقای مهریزی را چه کسی منصوب کرده، در شرایطی که کارخانه نورد اهواز در اوضاع بحرانی به سر می برد؟ چه کسی به شما دستور می دهد و برای آقای ضیایی واسطه می شود؟ غلط میکند چنین دستوری بدهد. آن آقایی که در دادسرا دلالی می کرد از دادسرا بیرون انداخته شد و خود شما بهتر می دانید چه کسی را میگویم.

وی در خصوص عنوان اتهامی اخلال در نظام اقتصادی هم گفت: بانک مرکزی به عنوان بزرگترین نهاد بانکی کشور در خصوص شخص هدایتی اخلال را اعلام کرده است. نماینده دادستان تهران در رابطه با ادعای حسین هدایتی مبنی بر تسویه بدهی هایش گفت: آرزوی دارم شما پولها را برگردانید زیرا جدا از دادگاه خودتان هم می دانید رابطه دوستی با شما دارم. بارها گفته ام اگر آقای هدایتی زورش نمی رسد پولهایش را پس بگیرد اما من که زورم میرسد، اگر کاری از دست ما بر می آید بگویید.

وی در ادامه افزود: با این حال آقای هدایتی بدبینی هایی را هم به شما دارم و این را بدانید که تسویه ملک موجب رفع اتهام شما نمی شود. پول کلانی که بخشی از آن سپرده فرهنگیان است مطرح هست.شما قرار بوده آلومینیوم کشور را راه بیندازید و میلسیاه تولید کنید اما در ورزش هزینه کردید. البته ورزش امر خوب و مفیدی است و همه باید در توسعه آن بکوشند اما شما به نام دیگری تسهیلات گرفته اید.

قهرمان در ادامه گفت: نماینده سازمان بازرسی در جلسات قبل در اظهارات خود به موضوع کانادا اشاره کرد اما من اگر جای او بودم قضیه آمریکا را می گفتم و وکالت نامه ای را که برای فرزندتان داده اید و گویا اتفاقی هم نبوده که فرزندتان در آمریکا به دنیا بیاد. وی ادامه داد: در روز منتهی به بازداشت ایشان قصد خرید لکسوس داشتند که جلوی آن گرفته شد. در رابطه با جشن قهرمانی و حواشی آن هم نمی پردازم چرا که حاشیه است. از سال 92 تا 94 پول هایی تحت عنوان بذل و بخشش هزینه شد است و این در حالی است که بخش عمدهای از سپردهگذاران بانک سرمایه فرهنگیان هستند. آنهایی که هدیه هایی گرفتند بدانند که باید پول مردم را پس بدهند. ورزشی و غیر ورزشی هم ندارد و بدانند که پول هایی که در این بازه زمانی تحت عنوان بذل و بخشش گرفتند باید پس دهند.

وی در واکنش به این سخن حسین هدایتی مبنی بر اینکه به جای اینکه به سراغ ورزشکاران بروید به سراغ قلدرها بروید چرا که سفیر ایران در ترکیه در دولت قبلی 21میلیارد تومان از من پول گرفته است و پس از چهار سال هنوز پرونده اش رسیدگی نشده است،گفت: من می گویم برای بازگرداندن پول مردم کوچه و خیابان ها را می گردم حالا می گویید به یک سفیر پول دادید؟ بگویید چه کسی است تا احضار شده و گردنش را بشکنیم.

حسین هدایتی: حقوق کی روش، پول لباس تیم ملی و پاداش بازیکنان را من دادم

هدایتی: 250 میلیارد به 14 فدراسیون ورزشی دادم/2.5 میلیون دلار به تاج دادم

هدایتی: پرونده من مشمول استجازه رهبری نمی شود

حسین هدایتی:مدیران بانک سرمایه تمایلی به تسویه دیون نداشتند

آیا کسانی که از "حسین هدایتی" پول گرفتند محاکمه می شوند؟

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: