دیدار با پدران آسمانی در گلزار شهدای تهران

کدخبر: 2318917

جشن دیدار با پدران آسمانی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، صبح امروز، دوشنبه 27 اسفند ماه 97، در آستانه روز میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر، جشن دیدار با پدران آسمانی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

18 هزار گلزار شهدا در سراسر کشور گل افشانی می شود

نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت امام علی(ع) و روز پدر گفت: اگر امروز ما هراسی از قدرت های جهانی نداریم، محکم مقابل آن ها می ایستیم و روی آرمان های خود پافشاری می کنیم به خاطر قدرتی است که به واسطه دفاع مقدس نصیب ما شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ افزود: شهیدان فرهنگ استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان را از عاشورا آموخته اند و اکنون برای ترویج این فرهنگ خانواده شهدا و ایثارگران نقش مهمی دارند. پدران شهدا اسوه های بی بدیل صبر و استقامت هستند که با تربیت فرزندانی دلاور و از خود گذشته، در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی نقش آفرین بودند.

در ادامه این برنامه از پدر شهید حمیدرضا اسداللهی شهید مدافع حرم ایرانی، پدر شهید علیرضا اکبری شهید مدافع حرم فاطمیون، پدر شهید محمد حاجی کندی شهید دوران انقلاب اسلامی، پدر شهید محرم ترک اولین شهید مدافع حرم و پدر شهید حمیدرضا صادقی کلهرودی شهید دوران دفاع مقدس تجلیل شد. در پایان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با حضور بر سر مزار پدران شهدا با نثارگل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: