مدل کسب و کار شرکت توسکا تغییر میکند
روابط عمومی شرکت توسکا اعلام کرد تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیتهای این شرکت خارج و در کوتاه مدت، محدود به برخی برنامههای نوروز ۹۸ میشود.
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، روابط عمومی شرکت توسعه کسب وکار توسکا با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت های این شرکت خارج و در کوتاه مدت، محدود به برخی برنامه های نوروز ۹۸ می شود.
در متن این اطلاعیه ای آمده است:
«با عنایت به دغدغه های مطرح شده در زمینه فعالیت های شرکت توسعه کسب و کار توسکا، انجام اصلاحات ذیل در دستور کار این شرکت قرار گرفته است:
تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت های این شرکت خارج و در کوتاه مدت محدود به برخی برنامه هایی خواهد بود که تولید و ساخت آن ها از قبل جهت ایام نوروز صورت گرفته است.
تغییر مدل کسب و کار توسکا در دستور کار بوده و به زودی نحوه عملیاتی شدن مدل جدید اطلاع رسانی خواهد گردید.
سیاست جدی این شرکت مبتنی بر حمایت از کسب و کارهای نوپا و کمک به رشد بازار خواهد بود و این شرکت همچون گذشته تمام تلاش خود را در جهت تامین رضایت مخاطبان محترم به کار خواهد گرفت.»
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاعرسانی خود را در این رابطه انجام میدهد.