خوشخبر: هیچ مبلغی از سوی هدایتی به حساب فدراسیون والیبال واریز نشده است

کدخبر: 2319020

سرپرست تیم ملی والیبال در واکنش به برخی اظهار نظرها درباره پرداخت مبالغی از سوی هدایتی به فدراسیون والیبال گفت: اسناد پرداخت پاداش‌ها به بازرسان سازمان بازرسی کل کشور قبلاً ارائه شده است.

به گزارش ایسنا، امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در مورد برخی صحبت‌ها مبنی بر واریز مبلغی به حساب فدراسیون والیبال از سوی حسین هدایتی گفت: سال ٢٠١٤ در مسابقات قهرمانی جهان در لهستان، پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل تیم ملی آمریکا و ایتالیا، آقای حسین هدایتی توسط یکی از معتمدین خود مبلغ ١٠٠هزار دلار را به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی به عنوان پاداش پرداخت کرد اما به حساب فدراسیون مبلغی واریز نشده است.

او افزود: این مبلغ مستقیماً از طرف نماینده ایشان در ورشو به اعضای تیم ملی والیبال و کادر فنی پرداخت شده است و هرگز هیچ مبلغی به حساب فدراسیون یا شخص دیگری از اعضای فدراسیون واریز نشده است. همچنین اسامی بازیکنان و کادر فنی که دریافت کننده این پاداش بودند، در امور مالی فدراسیون والیبال وجود دارد که ٢ سال پیش به بازرسان سازمان بازرسی کل کشور ارائه شد.

سرپرست تیم ملی والیبال ادامه داد: این موارد را تنها جهت اطلاع افکار عمومی اعلام کردم تا با شفاف‌سازی از بروز سوءتفاهم جلوگیری کنیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: