کشف ۸۶ تن برنج احتکار شده در عملیات مشترک بسیج و ناجا

کدخبر: 2319039

بسیجیان قرارگاه امنیتی حوزه ۱۰۱ فجر پس از یکماه اقدامات اطلاعاتی در یک عملیات مشترک با نیروی انتظامی موفق به کشف ۸۶ تن برنج احتکار شده، شدند.

- اخبار سیاسی -

مسعود رحیمی مسئول قرارگاه امنیتی حوزه 101 فجر در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اعلام خبر کشف انبار برنج احتکار شده در منطقه کن تهران گفت: پس از ارسال گزارشات مردمی به ستاد خبری قرارگاه امنیتی شهید میثم نطری حوزه 101 فجر، نیروهای اطلاعاتی این قرارگاه رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

احتکار سازمان یافته بیش از 5 هزار خودرو توسط یک "خانواده مشهور"

ورود کمیسیون اصل 90 به پرونده احتکار کالا

وی افزود: پس از یک ماه اقدامات اطلاعاتی، بسیجیان قرارگاه امنیتی حوزه 101 فجر روز گذشته در یک عملیات مشترک با پلیس امنیت تهران و با هماهنگی لازم و اخذ مجوز از نماینده دادستان محترم تهران موفق به کشف 86 تن برنج به ارزش 650 میلیون تومان شدند.

مسئول قرارگاه امنیتی حوزه 101 فجر ادامه داد: در این عملیات که با حضور قاضی ویژه تعزیرات حکومتی و نمایندگان سازمان صنعت و معدن و تجارت انجام شد، محموله کشف شده توقیف و انبار مذکور در محله ایستگاه یخچال منطقه کن پلمپ و متهمین در اخیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

وی در پایان تا کید کرد: بسیجیان حریم ولایت در تمام شرایط، حتی وضعیت بد اقتصادی همواره در کنار مردم و مقابل دشمنان و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم ایستادگی می کنند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: