به کرانچار گفته بودند بازی ما لغو می‌شود ولی ۲ روز بعد برنامه‌ریزی عوض شد

گل‌محمدی: از برنامه‌ریزی سازمان لیگ اذیت شدیم/امیدوارم پرسپولیس برنده دربی باشد

کدخبر: 2319058

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت:ما در بحث تقویم فوتبالی خیلی اذیت شدیم و با توجه به اینکه تیم شهرستانی هستیم اصلا قابل قیاس با تیم های دیگر نیستیم و انتظار داریم حداقل در برنامه ریزی ما را هم در نظر بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی در گفت‌و‌گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در خصوص اینکه سال 97 از نظر فوتبالی و شخصی چطور برای وی گذشت گفت: با توجه به امکانات و بضاعت باشگاه و هزینه کمی که انجام شد نتایج خوب و راضی کننده ای گرفتیم. چیزی که ارزشمند بود این بود که هواداران مشهدی را به ورزشگاه کشاندیم و خوشحالم که هر هفته حمایت آنها بیشتر می‌شود.

وی افزود: از تماشاگران مشهدی تشکر می‌کنم که در این هفته های اخیر حمایت خوبی از ما انجام دادند.. شاید خیلی‌ها به این صحبت من بخندند ولی ما از ابتدای نیم فصل دوم مشکل زمین تمرین داشتیم و این خیلی روی کیفیت تیم ما تاثیر گذاشت. ما دوست داریم از عقب روی زمین بازی کنیم ولی این امکان در این زمین تمرین فعلی ما فراهم نشده و ما واقعا عذاب می‌کشیم. امیدوارم بعد از عید یک زمین تمرین خوب پیدا کنیم.

سرمربی پدیده تاکید کرد: خوشبختانه از نظر شخصی هم سال خوبی داشتم و معمولا مهمترین اتفاق برای همه سالم بودن افراد خانواده اش محسوب می‌شود که خوشحال هستم خانواده ام کنارم هستند.

وی در خصوص اینکه چه چیزی باید در سال 98 از نظر فوتبالی از این رشته ما کم شود گفت: ما در بحث تقویم فوتبالی خیلی اذیت شدیم و با توجه به اینکه تیم شهرستانی هستیم اصلا قابل قیاس با تیم های دیگر نیستیم و انتظار داریم حداقل در برنامه ریزی ما را هم در نظر بگیرند.الان هم امید داریم این مشکلات حل شود. وقتی برنامه ریزی می‌کنیم ولی به یکباره برنامه بازی ها تغییر می‌کند کلا شرایط تیم ما به هم می‌ریزد.مثلا ما برنامه تمرینی برای یک مسابقه ریخته ایم اما ناگهانی می‌گویند بازی لغو شده است.

گل‌محمدی با بیان اینکه تمرینات پدیده 4 روز تعطیل است گفت: اصلا فرصت سفر نداریم. خانواده های ما در این شرایط اذیت می‌شوند چون انتظار دارند چند روز کنارشان باشیم. من باید از خانواده‌ام عذر‌خواهی کنم ولی ان شاالله بعد از پایان لیگ چند روزی در کنارشان هستم.

وی در خصوص اینکه کجای ایران را برای سفر انتخاب می‌کند گفت: من یک بار به تخت جمشید رفتم و دوست دارم با خانواده هم در آنجا حضور پیدا کنم.

سرمربی پدیده در خصوص دربی نوروزی گفت: اگر بازی مساوی شود به نفع ما است ولی هر تیمی که شرایط خوبی داشته باشد برنده می‌شود که امیدوارم آن تیم پرسپولیس باشد.

سرمربی پدیده با اشاره به رفتارهایش با خانواده اش گفت: به هر حال شادی و نشاط درونی در همه هست ولی وقتی اخبار اختلاس و این مسائل را می‌شنویم روی همه تاثیر می‌گذارد. خنده و خوبی و خوشی اگر به شخص کناری‌ام منتقل شود لذت دارد نه اینکه من جشن بگیرم ولی همسایه دیوار به دیوار من مشکل داشته باشد و من مرتب بخندم. این هیچ لذتی ندارد.نشاط درونی یکی از عوامل ایجاد امید برای ادامه زندگی است، من هم خیلی خشک و بی روح نیستم ولی هر چه مشکلات کمتر باشد بهتر است.

وی با بیان اینکه 4 بازیکن پدیده در تیم ملی امید حضور دارند گفت: یکی از مشکلات مربیان تیم امید در اختیار گذاشتن بازیکنان بود، فکر می‌کنم در عدم برنامه ریزی سازمان لیگ و باشگاه ها مربیان تیم امید اذیت شدند و آنها فرصت کمی در اختیار داشتند. 2 هفته پیش به ما اعلام کردند چون 4 بازیکن در تیم امید دارید بازی با تراکتورسازی لغو می‌شود ولی ۲ روز بعد برنامه ریزی عوض شد! با خود کرانچار صحبت کرده بودند که بازی آنها(پدیده) لغو می‌شود ولی واقعا نمی‌دانم چرا ۲ روز بعد به کرانچار گفتند این امکان وجود ندارد. البته در این زمینه فشار زیادی به کرانچار وارد شده چون چند مصدوم هم دارند. من از هواداران فوتبال می‌خواهم از تیم امید حمایت کنند و من مطمئن هستم که می‌توانیم به عنوان تیم اول از این گروه صعود کنیم.

گل‌محمدی در پایان گفت: از حمیداوی مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم چون او با نیت خیر به فوتبال مشهد آمد و اگر او نمی‌آمد معلوم نبود چه مشکلاتی داشتیم. شاید آن ۶ امتیاز از ما کم می‌شد و خیلی مشکلات دیگر به وجود می‌آمد. در پایان جا دارد از طرف خودم و بازیکنان از او تشکر کنم و از سال نو را هم به مردم ایران تبریک می‌گویم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: