فردا ۲۹ اسفند برای سفر مناسب نیست

کدخبر: 2319065

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: فردا (۲۹ اسفند ۹۷) باتوجه به وضعیت ناپایدار محورهای مواصلاتی کشور، برای سفر مناسب نیست.

- اخبار اجتماعی -

سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا ضمن هشدار به رانندگان برای تردد در محورهای مواصلاتی کشور طی فردا، اظهار کرد: فردا (29 اسفند 97) باتوجه به وضعیت ناپایدار محورهای مواصلاتی کشور، برای سفر مناسب نیست و در اغلب محورهای کشور شاهد بارندگی خواهیم بود.

گرفتار شدن تعدادی مسافر در محور خوش ییلاق ـ شاهرود

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تصریح کرد: شرایط زمستانی هنوز در محورهای مواصلاتی حاکم است؛ شب گذشته (27 اسفند) تعدادی از هموطنان در محور خوش ییلاق ـ شاهرود گرفتار شدند که با تلاش و زحمت بسیار توانستیم این افراد را نجات دهیم.

وی از رانندگان خواست حتی المقدور در زمان بارندگی سفر خود را مدیریت کرده و حین سفر در ایام نوروزی نیز ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، تجهیزات لازم مانند زنجیر چرخ و البسه گرم را همراه داشته و پیش از ورود به محورها، باک بنزین خودروی خود را پر کنند.

رحمانی یادآور شد: شماره تلفن 88255555 مربوط به مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان درباره آخرین وضعیت راه های کشور است.

پلیس راهور: جاده های کشور نوروز پربارش و برفی را به خود می بینند

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: