سلطانی‌فر: استقلال و پرسپولیس باید به دور حذفی آسیا برسند

کدخبر: 2319173

وزیر ورزش و جوانان گفت: از هیأت مدیره جدید پرسپولیس انتظار ادامه شفافیت مالی و مالیاتی، شکل گیری ارکان و ساختار یک باشگاه، توسعه منابع درآمدی و توجه بیشتر و بهتر به هواداران و پیشکسوتان دارم.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی فر در دیدار اعضای جدید هیأت مدیره پرسپولیس گفت: بعد از قانون منع بکار گیری بازنشستگان تغییرات زیادی در ترکیب اعضای هیأت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشتیم و زمان را برای انتخاب بهترین‌ها و پیشنهاد آنها به مجمع دو باشگاه سر کردیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: به دنبال افرادی بودیم که با توانایی‌ها و ظرفیت‌های مختلف بتوانند به این دو باشگاه پر طرفدار کمک کنند.

سلطانی فر گفت: انتظار من از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس این است که در دوره جدید در موضوعات شفافیت مالی و مالیاتی، شکل گیری ارکان و ساختار یک باشگاه، توسعه منابع درآمدی و توجه بیشتر و بهتر به هواداران و پیشکسوتان با برنامه و منسجم کار کنند بخصوص در بخش حسابرسی که توفیقات بسیار خوبی را در این دو سال گذشته داشته ایم .

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هر دو تیم استقلال و پرسپولیس باید به دور حذفی برسند و از هر دو هیأت مدیره‌ای و قرمز می‌خواهم تمامی تدارکات لازم را برای رسیدن تیم‌های به دور حذفی به کار بگیرند.

سلطانی فر درباره خصوصی شدن دو باشگاه گفت: قطعاً سال آینده فرایند خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که مصوب مجلس و دولت محترم است توسط سازمان خصوصی سازی انجام می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان در پایان با یادآوری ارزش بالای برند این دو باشگاه گفت: به طور قطع هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس برای افزایش در آمدزایی و جذب منابع مالی جدید بایستی برنامه داشته باشند و نگرانی برای هواداران از این بابت نباشد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: