مدیرکل پشتیبانی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس:

اسکان نوروزی فرهنگیان رسماً آغاز شد

کدخبر: 2319269

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از آغاز رسمی اسکان نوروزی فرهنگیان خبر داد.

گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس از آغاز رسمی اسکان نوروزی فرهنگیان خبر داد و گفت: ستاد اسکان وزارت آموزش و پرورش در ایام نوروز با 698 پایگاه پذیرش در سراسر کشور در قالب 366 مرکز آموزشی رفاهی (خانه معلم) با ظرفیت 16 هزار و 448 تختخواب به همراه 2548 سوئیت و 2404 اتاق، 138 رستوران و 220 تالار، 300 اردوگاه تفریحی با دارا بودن سوئیت‌های مجهز و همچنین 50 پردیس دانشگاه فرهنگیان آماده پذیرایی از فرهنگیان است.

وی ادامه داد: در کنار خانه معلم و اردوگاه‌ها، امسال 10 هزار و 664 مدرسه در قالب 98 هزار کلاس درس مجهز به فرش، یخچال، تلویزیون و سایر امکانات برای اسکان فرهنگیان شاغل و بازنشسته به همراه خانواده‌هایشان در نظر گرفته شده است.

کریمی‌فر به رزرو اینترنتی اسکان فرهنگیان اشاره کرد و گفت: آمار رزرو اینترنتی خانوارها تا 25 اسفندماه تعداد 28 هزار و 463 خانوار بود که این آمار نسبت به وضعیت مشابه سال قبل، 31 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه شعار اسکان نوروزی فرهنگیان «کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان» است، افزود: تمام مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان تا پایان تعطیلات نوروزی تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: