فوتبال جهان| ‌پاسخ گیگز به انتقاد ابراهیموویچ از کلاس ۹۲ منچستریونایتد: حتماً او باشگاه را بهتر از ما می‌شناسد!

کدخبر: 2319323

فوتبال جهان - کاپیتان سابق منچستریونایتد به انتقاد مهاجم پیشین این تیم از ستاره‌های‌ دهه ۹۰ شیاطین سرخ پاسخ داد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رایان گیگز پاسخ حمله انتقادی اخیر زلاتان ابراهیموویچ به ستاره های دهه 90 منچستریونایتد موسوم به کلاس 92 را داد.

ایبرا با انتقاد از رویکرد 6 ستاره پیشین من یونایتد شامل گیگز، بکام، گری و فیل نویل، نیکی بات و پل اسکولز گفته بود که این گروه نباید موفقیت های خود را به رخ نسل فعلی بازیکنان منچستریونایتد بکشند و همه چیز را با دوران بازیگری خود مقایسه کنند. زلاتان ابراهیموویچ کلاس 92 منچستریونایتد را گروهی متشکل از افراد دائم در حال شکایت و انتقاد توصیف و به آنها توصیه کرد به جای اینکه در تلویزیون (به عنوان کارشناس) مدام از وضعیت تیم انتقاد کنند، اگر می توانند به باشگاه برای رفع مشکلاتش کمک کنند.

گیگز در پاسخ به انتقاد ابراهیموویچ گفت: تنها نیکی بات هنوز با باشگاه در ارتباط است اما زمانی که شما می بینید که ما چند نفر کسانی بوده ایم که بیش از 2000 بار (مجموعاً 3 هزار و 450 بازی) برای منچستریونایتد بازی کرده ایم، پس فکر می کنم که می توانیم نظرمان را درباره این تیم بگوییم.

گیگز که الان سرمربی تیم ملی ولز است در ادامه اظهارات خود در زمین تمرینی منچستری ها (کارینگتون)، افزود: گاهی اوقات نظرات ما مثبت است و گاهی اوقات منفی اما این چیزها روی نتایج تیم تأثیر ندارد. ما هم هواداریم. فوتبال همین است، یعنی داشتن نظرات متفاوت. ابراهیموویچ اما ظاهراً درباره منچستریونایتد شناخت بیشتری از ما دارد.

فوتبال جهان| زلاتان ابراهیموویچ: کلاس 92 منچستریونایتد، کلاس «غرغروها» است/ اینقدر همه چیز را با عصر فرگوسن مقایسه نکنید

کاپیتان سابق شیاطین سرخ که شاگردانش را برای مصاف دوستانه با تیم ملی ترینیداد و توباگو آماده می کرد، در ادامه اعتراف کرد که منچسترسیتی در این فصل با کسب چهارگانه بتواند سه گانه ای که منچستریونایتد را در سال 1999 برد را تحت الشعاع قرار دهد. منچسترسیتی در این فصل قهرمان جام اتحادیه، شده و در لیگ برتر انگلیس، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا هم شانس قهرمانی دارد.

هافبک ولزی پیشین شیاطین سرخ که برای این تیم 963 بازی انجام داد، در پاسخ به این سؤال که آیا نگران قهرمانی چهارگانه منچسترسیتی نیست، گفت: من خودم به اندازه کافی نگران این موضوع هستم پس لطفاً دیگر این موضوع را مطرح نکنید. آنها تیم فوق العاده ای هستند، نیستند؟ تا الان هم یک جام برده اند و من یو نایتد هم از جام حذفی کنار رفته است، پس کار برای آنها آسان تر می شود. سیتی تا الان مسیری طولانی را پیموده اما درست همانطور که ما سه گانه بردیم، برای کسب چنین افتخاری شما باید چیزهای زیادی داشته باشید که کمی شانس هم جزو آن است، چیزی که آنها در این هفته داشتند. با این حال سیتی تیم فوق العاده ای است. برایم جالب است ببینم که آنها در این فصل چه چیز هایی می توانند کسب کنند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: