گفتگوی رادیو صبا با «مرد لبخند»

کدخبر: 2319359

در برنامه «سکانس صدا» ناصر ممدوح از زندگی شخصی و هنری خود برای مخاطبان سخن می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «سکانس صدا» روز پنجشنبه یکم فروردین ساعت ۹ صبح، در گفتگویی با ناصر ممدوح کارنامه هنری این هنرمند پیشکسوت و باسابقه کشورمان را مرور می‌کند.

ناصر ممدوح در ۲۶ بهمن ۱۳۲۱ در تهران به دنیا آمد. او از نوزده سالگی به فعالیت در رادیو روی آورد و پس از آن به عنوان دوبلور در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها هنرنمایی کرده است.

ممدوح هم اکنون رئیس انجمن گویندگان و سرپرستان «گفتار فیلم» است و بیشتر در زمینه دوبله فیلم‌های مستند چه مستند علمی و چه سایر آثار مستند فعالیت می‌کند و در این زمینه از پرسابقه‌ترین گویندگان محسوب می‌شود.

از آثار مهمی که ناصر ممدوح تا کنون دوبله کرده است می‌توان به فیلم «محمدرسول ا… » (صدای نقش خالد )، سریال «جنگجویان کوهستان یا لیان شأن پو» (راوی)، سریال «افسانه شجاعان» و «هملت» اشاره کرد. او همچنین مدیر دوبلاژ کارتون‌های «مارکو پولو »، «سندباد»، «معاون کلانتر» و «شش نشان رها شده» بوده است.

ناصر ممدوح همیشه لبخند به لب دارد و به این خاطر به او «مرد لبخند» لقب داده‌اند.

برنامه «سکانس صدا» با هدف تکریم هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنر دوبله و با معرفی آثار ماندگارشان، به تهیه کنندگی ساناز باقری، نویسندگی شیرین روستایی و با اجرای علیرضا تابان روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: