رجاء واثق دارم آینده‌ای روشن و باعظمت برای ملت فهیم و مقاوم کشورمان رقم خواهد خورد

کدخبر: 2319397

فرمانده نیروی انتظامی با تبریک حلول سال نو تاکید کرد: رجاء واثق دارم آینده‌ای روشن و باعظمت و توأم بااقتدار و سربلندی برای ملت فهیم و مقاوم کشورمان رقم خواهد خورد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا ؛ سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی در پیامی حلول سال نو را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

سال1397 با تمام تلخی ها و شیرینی هایش به تاریخ پیوست اما از آنجا که براساس تعالیم قرآن کریم، نگاه به گذشته برای ساختن آینده، امری عالمانه و پسندیده است لذا نیروی انتظامی تلاش می کند مبتنی بر این اصل راهبردی از دستمایه ها و تجربیات خود در سالی که گذشت، برای ارتقاء نظم و امنیت عمومی، بهره بگیرد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، افتخار دارد با الهام از آموزه های مکتبی، تمسک به ائمه اطهار(ع) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای تأمین نظم، امنیت و ایجاد آرامش در جایجای ایران عزیز و همچنین تلاش برای رسیدن به «پلیس تراز انقلاب اسلامی»، در تمامی عرصه های مأموریتی اعم از مرزبانی، آمدوشد در شهرها، کنترل راه ها و جاده ها، ارائه خدمات انتظامی و اجتماعی، مبارزه با اخلالگران نظم و امنیت و ... که در سایه سار تلاش شبانه روزی و مجاهدانه مأموران خدوم نیروی انتظامی، برگ زرینی بر دفتر عملکرد خود افزوده و ایفای نقش کند.

زهی سعادت آغاز بهار طبیعت و ورود به سال1398 که با میلاد باسعادت مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب(ع)، اسوه آزادمردان جهان و الگوی بزرگ انسانیت و معنویت مقارن شد.

با تمام وجود ارج می نهیم تمام کسانی را که خالصانه و با ایمان قلبی برای تعالی، پیشرفت و اقتدار کشور عزیزمان ایران اسلامی مجاهدانه تلاش کرده اند و در رأس آنها، به مقام شامخ شهدای گرانقدر ازجمله شهدای نظم و امنیت، درود و رحمت می فرستیم.

اینجانب، به مصداق «و من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»، مراتب قدردانی خود را به خانواده معزز شهدا، آحاد همکاران، همرزمان و خانواده های صبور و مکرم شان ابلاغ و برای استمرار خدمت رسانی بی منت به مردم بصیر و قدرشناس در سال جدید با عمل به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در بیانیه «گام دوم انقلاب» آرزوی موفقیت بیش از گذشته می کنم، رجاء واثق دارم آینده ای روشن و باعظمت و توأم بااقتدار و سربلندی برای ملت فهیم و مقاوم کشورمان، رقم خواهد خورد.

پیروزی غرورآفرین ملت ولایی و غیور ایران اسلامی در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی و شکست مفتضحانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نقش بر آب شدن توطئه ها و خدعه های شوم آنها تنها با قدرت لایزال الهی، عنایت بقیه الله الاعظم (عج)، هدایتهای داهیانه، مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، صبر و استقامت ملت عزیز ایران، آمادگی و هوشیاری نیروهای مسلح و نقش همه جانبه نیروی انتظامی در تأمین امنیت عمومی کشور محقق شد.

از درگاه ایزد منان، روزگاری سرشار از سعادت و سلامت برای مردم عزیزمان، تمام همرزمانم و خانواده های ارجمندشان و خانواده های معزز شهدا همراه با استمرار توفیق در انجام خدمات شایسته تر از گذشته به کشور عزیزمان را آرزومندم.

سردار اشتری: مبارزه با اشرار و قاچاقچیان همچنان در اولویت ناجا قرار دارد

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: