در مانور مشترک نشاط بهاری ناجا انجام شد

تقدیر استاندار تهران از نيروی انتظامی

کدخبر: 2319415

استاندار تهران گفت: اگر امروز در پایتخت شاهد کاهش حضور معتادین متجاهر در جامعه هستیم این امر ناشی از ورود علمی تخصصی و مسئولانه ناجا به این حوزه بوده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فاس، مانور مشترک یگان‌های مختلف نیروی انتظامی با هدف محک آمادگی برای استقبال از ایام نوروز با نام «نشاط بهاری نظم و قانون مداری »صبح امروز با حضور سردار اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی ،محسنی بندپی استاندار تهران و رئیس شورای تامین استان، سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، سردار مهماندار فرمانده راهور تهران بزرگ، فرهادی فرماندار شهرستان تهران و سایر مسئولین استانی و فرماندهان ناجا در محل میدان آزادی برگزار شد.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز و همچنین میلاد با سعادت امام علی علیه السلام با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ناجا در برقراری نظم و امنیت، اظهار داشت:نیروی انتظامی با شجاعت از خودگذشتگی فداکاری و مردم داری صلابت و مسئولیت پذیری خود را در انجام وظایف به نمایش می گذارد.

استاندار تهران تصریح کرد:یکی از مهمترین وظایف دولت‌ها برقراری نظم، آرامش،امنیت و رفاه در جوامع بوده و در سایه تحقق این مهم است که می‌توانیم شاهد رشد و بلوغ در حوزه فعالیت‌های اقتصادی سیاسی فرهنگی و اجتماعی باشیم.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد:دو ویژگی که وظیفه نیروی انتظامی را از سایر نهادها متمایز می کند بحث خدمت در ابعاد مکانی و زمانی است ؛خدمتگزاری نیروهای خدوم انتظامی حد و مرز مکانی نشناخته و این نیروها در دور افتاده ترین نقاط کشور نیز برخورد با محل این آرامش امنیت و آسایش مردم را بر خود مسلم می‌دانند.

رئیس شورای تامین استان تهران تصریح کرد: در بحث عوامل زمانی نیز نیروی انتظامی هیچ محدودیت زمانی را برای انجام وظایف محول قائل نیست و به عنوان نمونه اگر در چهارشنبه آخرسال کمترین تلفات و آسیب‌ها را در کشور شاهد بودیم این مهم در سایه حضور پررنگ مقتدرانه و آگاهانه نیروی انتظامی و سایر عوامل در سطح جامعه بود.

وی یادآور شد: آنچه در نیروی انتظامی توانسته نقش این نهاد مقدس را در مقابله با آسیب‌های اجتماعی پررنگ کند اهتمام آن به عوامل پیشگیرانه در جای‌ جای کشور است. ورود ناجا به بحث حمایت‌های اجتماعی و روانی جامعه از جمله این اقدامات و فعالیت‌ها بوده است.

استاندار تهران عنوان داشت: تقویت پیشگیری و آگاهی بخشی در جامعه از نکات ارزشمند و کلیدی در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی بوده و به عنوان نمونه با این دست اقدامات است که می‌توانیم شاهد روند نزولی در تلفات جاده ای و آسیب‌های این چنینی باشیم.

محسنی بندپی تاکید داشت: لازم می‌دانم که به عنوان رئیس شورای تامین استان تهران از برنامه‌ها و اقدامات علمی و تخصصی سردار رحیمی در مجموعه نیروی انتظامی تهران تشکر ارزنده و شایسته داشته باشم؛ چرا که به عنوان مثال اگر امروز در پایتخت شاهد کاهش حضور معتادین متجاهر در جامعه هستیم این امر ناشی از ورود علمی تخصصی و مسئولانه ناجا به این حوزه بوده است.

وی تصریح کرد: لازم است تا از همکاری همراهی و همیاری مردم فهیم و آگاه استان تهران در برقراری نظم و امنیت پایدار تشکر و سپاس داشته باشیم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: