مراکز اسکان فرهنگیان در کل کشور در نوروز امسال کجاست + لیست آدرس‌ها

کدخبر: 2319635

آموزش‌وپرورش در ایام نوروز ۹۸ با ۶۹۷ پایگاه پذیرش به‌تعداد ۳۶۶ مرکز رفاهی و ۱۰هزار و ۶۶۴ مدرسه آماده اسکان فرهنگیان است.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ آموزش و پرورش در قالب 697 پایگاه پذیرش در سراسر کشور با تعداد 366 مرکز رفاهی مجهز با امکانات کامل، 50 پردیس دانشگاه فرهنگیان، 300 اردوگاه تفریحی همچنین 10 هزار و 664 مدرسه، آماده اسکان فرهنگیان در ایام تعطیلات نوروز است.

رزرو اینترنتی اسکان فرهنگیان، از سوم اسفند لغایت 24 اسفند به آدرس www.eskan.medu.ir امکان پذیر بود و پس از آن پذیرش حضوری مسافرین فرهنگی در دستور کار ستاد های اسکان است.

آدرس مراکز اسکان فرهنگیان در شهر تهران اعلام شد

بیش از 11 هزار مدرسه و پایگاه آماده اسکان فرهنگیان در نوروز 98

طبق گفته های گودرز کریمی فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش، با توجه به استقبال کم نظیر همکاران از طرح اسکان نوروزی و همچنین ضرورت توجه به منزلت اجتماعی فرهنگیان، توجه به رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس مجری طرح، بهسازی و زیباسازی پایگاه های پذیرش در راستای رعایت حقوق شهروندی و تکریم مهمانان نوروزی، اطلاع رسانی لازم در مبادی ورودی شهرها به منظور هدایت مسافرین به ستادهای اسکان همچنین برپایی نمایشگاه های بومی و سنتی در جوار پایگاه های اسکان به منظور آشنایی مسافرین با فرهنگ و سنن محلی جهت افزایش ماندگاری سفر و بهره مندی از دستاوردهای قومی و محلی استان مربوطه از مهم ترین شاخص ها و برنامه های ستاد اسکان فرهنگیان است.

آدرس مراکز اسکان آموزش وپرورش در نوروز 98 را از اینجا مشاهده کنید.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: