کشتی آزاد زیر ۲۳ سال آسیا| رحمانی، یزدانی، زنگنه و مرادی حریفان خود را شناختند

کدخبر: 2319670

قرعه‌کشی مسابقات روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال آسیا بعدازظهر امروز به وقت مغولستان برگزار شد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از مغولستان, قرعه کشی اوزان 57، 65، 74 و 125 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا بعدازظهر امروز (به وقت محلی) در شهر اولان باتور مغولستان انجام شد و مسابقات این اوزان از صبح فردا (شنبه) برگزار می شود.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم که پنج کشتی گیر حضور دارند مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود و افشین رحمانی باید با راهول از هند، ادلان عسکراف از قزاقستان، بک بولات میرزانظر اولو از قرقیزستان و چینزوریگ تسراما از مغولستان کشتی بگیرد.

براساس این گزارش، در وزن 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دیدار نخست به مصاف ویلیسیو از چین می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار میان پراوین از هند و حجامحمد ابراگیموف از ترکمنستان خواهد رفت. در این وزن هشت نفر حضور دارند.

در وزن 74 کیلوگرم که مسابقات با حضور شش کشتی گیر و در دو گروه سه نفره برگزار می شود نوید زنگنه در گروه یک با باتیار نبی اف از ترکمنستان و بکجان ژامبولوف از قرقیزستان کشتی می گیرد. در ادامه نفرات اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری در دیدار نیمه نهایی به مصاف هم می روند که نفرات برنده راهی دیدار فینال و نفرات بازنده راهی دیدار رده بندی خواهند شد.

در وزن 125 کیلوگرم نیز شش نفر حضور دارند که محمد مرادی در گروه دو به مصاف ار سونگبو از چین و لخاگواگرل مونختور از مغولستان می رود. در ادامه نفرات اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری در دیدار نیمه نهایی به مصاف هم می روند که نفرات برنده راهی دیدار فینال و نفرات بازنده راهی دیدار رده بندی خواهند شد.

مسابقات اوزان 70، 79، 86 و 97 کیلوگرم نیز روز یکشنبه (4 فروردین ماه) برگزار می شود.

کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا|محبی یک گام تا مدال طلا, نامجومطلق در رده بندی

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: