رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خبر داد

برخورد ٢٠ دستگاه خودرو در محور مشهد با یک کشته/پیش بینی بارش برف و باران و لغزندگی معابر تا پایان هفته

کدخبر: 2319673

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از برخورد ۲۰ دستگاه خودرو در محور مشهد باغچه خبر داد و گفت: در این حادثه تاکنون یک تن باخت جان باخت.

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ نادر رحمانی افزود: حوالی ساعت ۱۱ و ۲۵ دقیقه جمعه در محور مشهد به سمت باغچه قبل از گیت عوارضی ۲۰ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند که در پی این حادثه یک تن کشته شد.

وی تصریح کرد: برابر اطلاعات دریافتی تردد در این محور به کندی انجام می گیرد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به مهمترین تصادفات صبح امروز اشاره کرد و گفت: حوالی ساعت ۱:۳۰ بامداد در کیلومتر ۱۷ محور ساحلی در جزیره قشم در پی تجاوز به چپ یک دستگاه پژو پارس و برخورد آن با تویوتا کرولا ، سواری تویوتا کرولا دچار حریق شد و متاسفانه یک تن کشته شدند.

وی گفت: همچنین حوالی ساعت ۲ و ۱۵ دقیقه بامداد در شهر زنجان بر اثر برخورد وانت پیکان با سمند چهار تن مجروح شدند که علت این حادثه عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده وانت پیکان بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به واژگونی یک دستگاه سواری سمند در کیلومتر ۲۰ محور میاندوآب ملکان در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: در این حادثه که حوالی ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد جمعه رخ داد متاسفانه سه تن کشته و یک تن مجروح شدند که علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه راننده سواری بوده است.

وی یادآورشد: حوالی ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز نیز در کیلومتر ۳۷ محور سبزوار بردسکن در استان خراسان رضوی بر اثر برخورد پژو ۴۰۵ با پراید متاسفانه ۴ تن کشته و دو تن مجروح شدند که علت این حادثه تجاوز به چپ سواری پژو ۴۰۵ بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در این حال توصیه می‌کنیم رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و پیش از سفر باک خودرو را پر کرده و پتوی گرم و غذای خشک را حتما در خودروی خود داشته باشند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: