حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک منطقه در غزه؛ هشدار گروه‌های مقاومت به اسرائیل

کدخبر: 2319881

رسانه‌های فلسطینی از زخمی‌شدن پنج شهروند فلسطینی بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به یک منطقه در غزه خبر دادند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی عصر شنبه شرق اردوگاه "البریج" در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد.

بر اساس این گزارش، 5 شهروند فلسطینی که در حال آماده سازی بالن های آتش زا و پرتاب آن به سمت شهرک های صهیونیست نشین بودند زخمی شدند.

از سوی دیگر گروههای مقاومت فلسطین عصر شنبه به رژیم صهیونیستی در بیانیه ای درباره کشتار فلسطینیان هشدار داده خطاب به این رژیم گفتند که از آزمایش صبر گروه های مقاومت اجتناب کند.

گروه های مقاومت در این بیانیه تأکید کردند که سران رژیم صهیونیستی باید پیام شهروندان انقلابی فلسطین را که در پنجاه و یکمین جمعه راهپیمایی بازگشت به مرزهای غزه آمدند، درک کنند.

شهادت یک فلسطینی دیگر به ضرب گلوله صهیونیست ها

هشدار حماس به صهیونیست ها؛ منتظر غافلگیری های مقاومان فلسطینی باشید

در این بیانیه از میانجیگران مصری و اروپایی خواسته شده که بر رژیم صهیونیستی فشار آورده و به این رژیم اجرای توافقات و پایان محاصره نوار غزه را تأکید کنند.

گروه های فلسطینی درباره تصمیم خصمانه ترامپ گفتند که جولان مانند فلسطین سرزمینی عربی و اشغالی است و تنها محکوم کردن این تصمیم رئیس جمهور آمریکا از سوی سران و رهبران کشورهای مختلف کافی نیست بلکه امت اسلامی باید به پا خیزند و صفوف خود را برای مقابله با نقشه های آمریکا در منطقه که منافع رژیم صهیونیستی را تأمین می کند، یکپارچه کنند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که از لحظه روی کار آمدن خود در کاخ سفید با اتخاذ مواضع غیرمنطقی و چالش برانگیز خود سبب حیرت و غافلگیری افکار عمومی جهان و حتی آمریکایی ها شده است، به تازگی خواستار به رسمیت شناختن اشغالگری تل آویو بر جولان سوریه شده است.

رژیم اشغالگر اسرائیل که طی جنگ های خود با کشورهای عربی، بخش های گسترده ای از اراضی این کشورها از جمله بلندی های جولان سوریه، رود اردن، مزارع شبعا در لبنان و صحرای سینا در مصر را (البته اراضی سینا بازپس گرفته شد) به اشغال خود درآورد، به صراحت بر اشغال دائمی جولان تأکید کرده، موضعی که از حمایت آشکار دولت آمریکا و شخص دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور برخوردار شده است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: