دمیرتاش: ما تروریست نیستیم

کدخبر: 2319944

رهبر سابق حزب دموکراتیک خلق‌ها از مردم خواست برای شکست دادن اردوغان و باغچلی به پای صندوق‌های رای بروند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه تحلیلی خبری دموکرات، صلاح الدین دمیرتاش رهبر سابق حزب دموکراتیک خلق ها در یک گفت وگوی مطبوعاتی از هواداران حزب خود خواست برای شکست دادن ائتلاف اردوغان و باغچلی به پای صندوق های رای بروند.

رهبر سابق حزب دموکراتیک خلق ها که حزب او از سوی اردوغان به عنوان یک نهاد تروریستی وابسته به پ.ک.ک قلمداد شده خطاب به اردوغان گفت: ما تروریست نیستیم بلکه قربانیان اقدامات تروریستی حزب حاکم در ترکیه هستیم. این را هم بگویم که ما تجزیه طلب هم نیستیم و خلق ما، خود قربانی تجزیه شده اند. از تمام هواداران حزبم می خواهم اگر ذره ای مرا دوست دارند، به خواهش و تمنای من توجه کنند و برای شکست دادن اردوغان و باغچلی رای خود را به صندوق بیاندازند.

حمله پلیس به ساختمان حزب دموکراتیک خلق ها در دیاربکر

تلاش حزب دموکراتیک خلق ها برای شکست ائتلاف جمهور

دمیرتاش در ادامه افزوده است: حزب ما با حزب جمهوری خلق و حزب خوب هیچگونه ائتلاف و همکاری خاصی ندارد. من از مردم نمی خواهم که این دو حزب را دوست داشته باشند و چنین چیزی اصلاً واقع بینانه نیست، اما می خواهم به آنها بگویم که رای شما پیام های خاصی دارد. با این پیام های خاص طوری رای بدهید که نامزدهای ائتلاف جمهور در شهرهای بزرگ شکست بخورند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: