ماشین حساب ویندوز ۱۰ به زودی قادر به پردازش معادلات پیچیده ریاضی خواهد بود

کدخبر: 2320052

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که ماشین حساب سیستم عامل ویندوز ۱۰ به زودی قادر به حل کردن معادلات پیچیده ریاضی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، یکی از نرم افزارهایی همیشه در همه سیستم عامل ها وجود دارد اما توجه کمتری به آن می شود، ماشین حساب است. این نرم افزار به راحتی می تواند برای ما محاسبات سخت را حل کند. اما مدتی است مایکروسافت به فکر توسعه دادن این برنامه در سیستم عامل محبوب خود، ویندوز ۱۰ افتاده است.

بنا بر گزارش هایی که به تازگی منتشر شده است، مایکروسافت قصد دارد یک حالت گرافیکی را به ماشین حساب ویندوز ۱۰ اضافه کند. این یکی از بهترین خبر هایی است که می توان به طرفداران این سیستم عامل داد، زیرا با این قابلیت حل کردن ریاضی بسیار آسان تر می شود. این شرکت کد نرم افزار ماشین حساب خود را در ماه جولای در GitHub باز کرد تا توسعه آن توسط افراد بیشتری انجام شود. مایکروسافت تا کنون بیش از سیصد پیشنهاد از همکاران خود دریافت کرده است.

حالت گرافیکی اولین پیشنهادی بود که به کد باز این نرم افزار ارائه شد که به نظر باید انتخاب شود. این ایده مهندس مایکروسافت، دیو گروچکی بود که پیشنهاد کرد دانش آموزان بتوانند از ویژگی گرافیکی برای یادگیری جبر استفاده کنند. او اشاره کرد که جبر مانند یک قدم سخت است که دانش آموزان به وسیله آن به ریاضیات پیشرفته و دیگر دوره های علمی و مهندسی می رسند، اما با این وجود بسیاری از شاگردان در ایالات متحده آمریکا در یادگیری آن شکست می خورند.

ماشین حساب ویندوز ۱۰ به زودی قادر به پردازش معادلات ریاضی خواهد بود

بسیاری از برنامه های ماشین حساب پایه ویژگی گرافیکی ندارند، بنابراین ماشین حساب ویندوز ۱۰ ممکن است به یک رقیب برای نرم افزار های مشابه خود تبدیل شود. از آن جایی که این ویژگی هنوز در حال توسعه است، اما یادداشت های GitHub نشان می دهد که کاربران قادر به پردازش معادلات خطی، درجه دوم و معادله هستند. با امکانات جدید این ماشین حساب دیگر حل کردن معادلات آن چنان هم سخت به نظر نمی رسد.

بیشتر بخوانید: خداحافظی با رمزعبور | از این پس روش های بیومتریک جایگزین می شوند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: