فراکسیون ولایی مجلس خواستار بسیج همگانی برای رفع بحران سیل شد

کدخبر: 2320075

فراکسیون ولایی نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای خواستار بسیج همه نیروهای امدادرسان برای رفع هر چه زودتر بحران در مناطق سیل زده شمال کشور شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در پی وقوع سیل در استان‌های گلستان و مازندران فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای خواستار بسیج همه نیروهای امدادرسان برای رفع هر چه زودتر این بحران شد.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

حادثه سیل استان‌های گلستان و مازندران، حکایت سختی‌ها، رنج و اندوه هموطنان این خطه از میهنمان، خبر بسیار دردناکی است، که مردم شریف ایران را نگران کرده است.

بی شک در این حوادث باید بسیج همه نیروهای امداد رسان و تجهیز صددرصد امکانات و منابع دولتی جهت رفع مشکلات موجود، بسرعت در دستور کار قرار گیرد، که این مهم تا امروز نتوانسته است رضایتمندی لازم را بوجود آورد.

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از ملت بزرگ ایران به عنوان نمایندگان مردم از کوتاهی‌ها و تاخیرها در کمک رسانی به مردم گلستان و مازندران در این حادثه، که شادی نوروز را از ملت بزرگ ایران گرفت، عذرخواهی می‌نماید و از اقدام دولت در راستای برکناری مسئولینی که در این واقعه در توجه به مردم قصور و کوتاهی داشتند، حمایت می‌کند و ضمن توصیه به اهتمام بیشتر دولت در توجه به نیازهای مردم سیل زده، تاکید می‌نماید، دولت باید با تمرکز بر رفع سریع نیازهای مردم حادثه دیده، ضمن برنامه ریزی برای جبران خسارات وارده به ویژه با توجه به گستره وسیع خسارات کشاورزان منطقه، با حداکثر توان و ظرفیت، با بسیج اساتید و صاحب نظران علل بروز سیل در مناطق مختلف ایران را بررسی و گزارش خود را به نمایندگان مردم اعلام نماید.

فراکسیون نمایندگان ولایی، از همه ظرفیت‌های نظارتی و قانونگذاری برای رسیدگی و مساعدت به مردم عزیز حادثه دیده استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: