آشناگر‌ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

افزایش ۲.۵ برابری برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جاری

کدخبر: 2320080

استاندار سمنان گفت: ما افزایش ۲.۵ برابری تولیدات و‌اقدامات در مبارزه با قاچاق کالا و‌ارز را در سطح استان داشتیم.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان در گفت وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به اقدامات این استانداری در سال "۹۷" گفت: ما در حوزه امنیتی قدم های موثری برداشتیم؛ اتخاذ تصمیمات لازم از سوی شورای تامین استان در مواجه با مشکلات و معضلات مربوط به تجمعات و اعتراضات عمومی در صنوف سطح استان، حل و فصل مشکلات مربوط به صنف کامیونداران در چند مقطع سال ۹۷ می توان اشاره کرد.

وی افزود: ما همچنین افزایش ۲.۵ برابری اقدامات در مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در سطح استان داشتیم و خوشبختانه در حوزه فرهنگی و اطلاع رسانی نسبت به سال گذشته توسط صداوسیمای استان و دیگر دستگاه های فرهنگی اقدامات موثری انجام گرفته است. استاندار سمنان با بیان اینکه در حوزه اقتصادی برگزاری ۶ جلسه کارگروه تخصصی را در سطح استان داشتیم، تصریح کرد: ما همچنین برگزاری ۳۷ جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و اتخاذ تصمیمات را در این رابطه داشتیم و در سال ۹۷ تعداد ۳۰ واحد عنوان اشتغال و ۸۳ نفر فعال شدند. در هفته دولت در سال ۹۷ تعداد ۵۷۸ عنوان پرورژه با اعتباری بالغ بر ۳۷۳ میلیارد تومان و پرورژه های عمرانی آغاز عملیات اجرایی تعداد ۷۳۰ عنوان پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان انجام گرفته است. آشناگر با اشاره به اهداف کلان استان در سال ۹۸، یادآور شد: ما توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی استان را بر پایه محصولات پروتئینی داریم، حمایت از طرح های دانش بنیان و فعالیت های مرتبط با توسعه اقتصاد دانش بنیان استان از جمله برنامه و اهداف ما در سال ۹۸ به شمار می رود.

استاندار سمنان تاکید کرد: در حوزه اشتغال روستایی هم اعطای تسهیلات ارزان قیمت اشتغال زایی روستایی به میزان ۲۵میلیارد ریال، ساماندهی وضعیت اداری و استخدامی دهیاران سطح استان، از دیگر برنامه های کاری ما برای سال جدید است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: