انتقال زن باردار از روستای سيل زده به گرگان توسط بالگرد نيروی دريايی ارتش

کدخبر: 2320081

بالگرد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خلال امداد رسانی و انتقال اقلام غذایی به روستای «آلين تخماق» یک خانم باردار را که در وضعیت نامناسبی به سر می‌برد به گرگان منتقل كرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، عصر امروز در جریان امدادرسانی به مردم سیل زده استان گلستان، بالگرد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خلال امداد رسانی و انتقال اقلام غذایی به روستای آلین تخماق یک خانم باردار را که در وضعیت نامناسبی به سر می‌برد به گرگان منتقل کرد.

بنابراین گزارش، خدمه این بالگرد در ساعت ۱۷ امروز در هنگام فرود در روستای مذکور که در معیت کارکنان هلال احمر صورت گرفت متوجه وضعیت یک خانم باردار شدند.

این روستا در ۳۰ کیلومتری گرگان قرار داشته و راه‌های مواصلاتی آن به صورت کامل مسدود شده و هیچ ارتباط زمینی ندارد. خدمه بالگرد نیروی دریایی با کمک نیروهای هلال احمر این خانم و همسرش را به ایستگاه هلال احمر واقع در فرودگاه گرگان منتقل کردند. به گزارش فارس، پس از دستور فرمانده معظم کل قوا مبنی بر امدادرسانی سریع به سیل زدگان استان گلستان، تمامی یگان‌های نیروهای مسلح به حالت آماده باش درآمده که از جمله آنها یگانهای نیروی دریایی در شمال است. هم اکنون 2 فروند بالگرد AB212 نداجا در منطقه در حال امدادرسانی هستند. انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: