خاطره‌بازی با مهدی حاج‌محمد درباره داربی نهم

وقتی رایکوف پس از آنالیز پرسپولیس به سیستم علی‌اصغری رسید!

کدخبر: 2320086

یکی از بازیکنان تاجی حاضر در داربی نهم می‌گوید که رایکوف پس از آنالیز چندین‌باره پرسپولیس به بازیکنان تاج گفت که درست به همان شکلی که پرسپولیس باز کرد، بازی کنند.

به گزارش ایسنا، دومین داربی‌ای که در روزهای عید برگزار شد، داربی نهم در سال ۵۱ بین پرسپولیس و تاج بود که با پیروزی ۲ بر صفر سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید. در این دیدار صفر ایرانپاک و حسین کلانی گل‌های شاگردان آلن‌راجرز را به ثمر رساندند.

مهدی حاج‌محمد، از بازیکنان تاج حاضر در داربی سوم فروردین، در گفت‌وگو با ایسنا درباره این دیدار اظهار کرد: دیگر آلزایمر گرفتیم. الان همه چیز از یادها رفته، رفاقت و دوستی‌ها هم از دست رفته است. ما آنقدر بی‌تفاوت شدیم که دیگر برای‌مان مهم نیست استقلال برنده داربی است یا پرسپولیس؛ فقط امیدواریم تیمی که بهتر بازی می‌کند برنده شود.

او افزود: در حال حاضر خودشان مخصوصاً داربی را حساس می‌کنند تا مردم مشغول شوند وگرنه اگر تعداد بازی‌های بین این دو تیم در طول یک سال بیشتر شود، داربی به یک دیدار عادی تبدیل می‌شود. در این دوره و زمانه از یک ماه جلوتر داربی را حساس می‌کنند در حالی که در آن سال‌ها، داربی اصلاً بازی حساسی نبود.

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد رایکوف که در داربی نهم هم سرمربی تاج بود، گفت: رایکوف وجدانی نمره‌اش ۲۰ بود. من یک تیکه از رایکوف برایتان بگویم. رایکوف برای هر داربی دو، سه دور تیم‌ها را آنالیز می‌کرد ولی باز هم از پرسپولیس می‌باختیم. او آخر سر کلافه شد و گفت هرطور که پرسپولیس بازی کرد، بازی کنید، توپ را بلند بفرستید پشت مدافعان پرسپولیس و علی اصغری بازی کنید. جالب این است که از آن به بعد ما برنده داربی بودیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: