قهرمانانی که باعث شدند نرگس کلباسی به زندگی در ایران افتخار کند

کدخبر: 2320098

نرگس کلباسی که خود را برای خدمت رسانی به استان گلستان رسانده است مشاهدات خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، نرگس کلباسی بانویی است که پس از زلزله کرمانشاه در میان زلزله زدگان رفت و به همراه دوستانش در "کرمانشاه" مستقر شد. او در یک سال گذشته توانست کمک های زیادی برای مردم زلزله زده جمع آوری کند و با کمک خیرین برای آنها خانه بسازد. او حالا برای حادثه طبیعی دیگری پیش قدم شده است.

کلباسی که تجربه زیادی را در زمینه مدیریت بحران در زمان رلرله کرمانشاه به دست آورده تاکید کرده است: هر حادثه ای چند روز اول بسیار شلوغ و پرهیاهو است و کارهای اساسی بعد از گذشت چند روز از یا هفته اول انجام داده خواهد شد.

کلباسی معمولا فعالیت های خود را در قالب پست های اینستاگرام با مخاطبانش به اشتراک می گذارد .پس از آنکه او خیر از سفرش به مناطق سیل زده داد از مردم خواست تا هیچ پولی برای کمک به مردم گرفتار در سیل حسابش واریز نکنند. او تاکید کرد که در صورت لزوم حساب مخصوصی برای این هدف باز خواهد کرد.

کلباسی در پست جدیدی که در حساب کاربری شخصی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است مشاهداتش را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.مشاهدات او از گذشت و فداکاری مردم در آق قلا سبب شده است تا او به زندگی در ایران افتخار کند.

قهرمانانی که باعث شدند نرگس کلباسی به زندگی در ایران افتخار کند

قهرمانانی که باعث شدند نرگس کلباسی به زندگی در ایران افتخار کند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: