رشد بی‌نظیر فروش گوشی‌های هوشمند شیائومی

کدخبر: 2320100

شرکت شیائومی با انتشار اطلاعات فروش محصولات خود در سال گذشته از رشد بی‌نظیر این محصولات خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، علی رغم اینکه ثابت شده فروش تلفن های هوشمند در سالی که گذشت بسیار دشوار بوده است (بازار جهانی تنها ۰.۱ ٪ رشد داشت) شیائومی امروز نتایج مالی خود را در سال ۲۰۱۸ منتشر کرد و این رقم ها بسیار قابل توجه بودند.

به طور کلی، شیائومی درآمد ۱۷۴.۹ میلیارد یوان ( ۲۶.۱۳ میلیارد دلار ) را برای کل سال گزارش کرد، که نشان دهنده رشد سالانه بیش از ۴۱.۳ درصدی این شرکت است. حتی مسئله چشمگیرتر درباره اعداد و ارقام منتشر شده از این شرکت برای بخش سود سالانه آن بود. سود این شرکت در سال گذشته با افزایش ۵۹.۵ درصدی به ۸.۵ میلیارد یوان ( ۱.۲۷ میلیارد دلار ) رسیده است.

مسئله شگفت آوری نیست اگر بگوییم منبع اصلی این رشد در کسب و کار شرکت شیائومی فروش گوشی های هوشمند آن است. علاوه بر افزایش متوسط قیمت فروش گوشی های هوشمند شیائومی میزان فروش کلی این شرکت در سال ۲۰۱۸ با افزایش ۲۹.۸ درصدی به ۱۱۸.۷ میلیون دستگاه رسیده است.

چین امسال هم بزرگ ترین بازار فروش شیائومی بود، که ۶۰ درصد کل فروش محصولات این شرکت را تشکیل می داد. با این حال، توسعه بین المللی این برند به خوبی پیش می رود و ما محصولات آن را در بسیاری از نقاط دنیا مشاهده می کنیم. سال گذشته فروش خارج از چین محصولات شیائومی ۱۱۸.۱ درصد افزایش یافت و هند و اندونزی به عنوان بزرگترین بازار های خارجی این شرکت بودند. شیائومی همچنین رشد بسیار زیادی در اروپای غربی، جایی که فروش آن در مقایسه با سال قبل ۴۱۵.۲ درصد افزایش داشت، کرده است.

در سال گذشته، علاوه بر گوشی های هوشمند، فروش محصولات دیگر شیائومی نیز رشد کرده است. شیائومی از این محصولات چیزی در حدود ۴۳.۸ میلیارد یوان (۶.۵۳ میلیارد دلار) درآمد کسب کرده است. شیائومی در حال حرکت به جلو است و انتظار دارد تا در استراتژی جدید دوگانه خود در بخش گوشی های هوشمند تمرکز کند. این شرکت امیدوار است تا حضور نام تجاری شیائومی را در بخش گوشی های هوشمند و میان رده های متوسط و با کیفیت بالا تثبیت کند.

بیشتر بخوانید: دوربین پرچمدار جدید شیائومی بهترین کیفیت فیلم برداری را دارد +تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: