مائده برهانی: والیبال بانوان نسبت به قبل رشد داشته است

کدخبر: 2320172

مائده برهانی، لژیونر والیبال بانوان گفت: کار بسیار سختی در مسابقات قهرمانی آسیا داریم اما شرایط والیبال بانوان به نسبت گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

- اخبار ورزشی -

مائده برهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: سال 97 برایم سال بسیار خوبی بود. در ابتدای سال گذشته با تیم پیکان عازم جام باشگاه های آسیا شدم و نتایج خوبی کسب کردیم.

وی افزود: از لیگ ترکیه پیشنهاد داشتم اما چون آنها قبول نکردند که با حجاب بازی کنم به توافق نرسیدیم اما یک ماه بعد از طرف تیم"کوچرن" پیشنهاد تازه ای به من شد که اجازه بازی با حجاب را در لیگ دسته یک ترکیه داد و من راهی این کشور شدم.

ملی پوش تیم والیبال بانوان ادامه داد: سال گذشته تیم والیبال بانوان در تورنمنت مجارستان شرکت داشت که در آن مسابقات به عنوان بهترین پشت خط زن انتخاب شدم. تیم ملی بانوان ایران در رقابت های ( AVC CUP) اگرچه نتیجه نگرفت اما عملکرد تیم قابل قبول بود.

مائده برهانی یادآور شد: پس از این رقابت ها عازم لیگ ترکیه شدم. خوشبختانه عملکرد یکنواخت و خوبی را در لیگ ترکیه داشتم. این در شرایطی که لیگ ترکیه یکی از معتبرترین لیگ های اروپاست. ترکیه یکی ازکشورهایی است که در ورزش والیبال بانوان خیلی سرمایه گذاری کرده است و زیر ساخت های قوی دارند. تفاوت فنی زیادی بین تیم های سوپر لیگ و دسته یک ندارد. 4 تیم بالای جدوب در سوپر لیگ ترکیه عالی هستند اما تیم های دسته یک با مابقی تیم های سوپر لیگ تفاوت زیادی ندارند.

وی تصریح کرد: در تیم کوچرن تجربیات بسیار خوبی را کسب کردم. در هفته آخر لیگ هستیم و با این تیم توانستیم عنوان ششم را در لیگ دسته یک کسب کنیم. در پایان فصل نیز دوبازی با تیم های سوپر لیگ بازی کردیم که سه -یک و سه- دو باختیم. لیگ ترکیه بازیکنان بسیار خوبی دارد که تجربه بازی در المپیک و قهرمانی جهان دارند. بازیکنانی که در لیگ ایتالیا، برزیل،کوبا و ... بازی کرده اند. به طورحتم بازی در کنار آنها فرصت بسیار ارزشمندی است. خوشبختانه در لیگ ترکیه نیز روند خوبی داشتم و امیدوارم روندم همچنان ادامه داشته باشد و قراردادم را برای فصل بعد نیز امضا کنم.

کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان گفت: اواخرمرداد ماه رقابت های قهرمانی آسیا را به میزبانی سئول داریم. در مرحله مقدماتی با تیم های (کره جنوبی و سنگاپور) همگروه هستیم. به نظرم کار سخت تیم ایران از مرحله بعد آغاز می شود که باید با تیم های همسطح ویا شاید بالاتر لز خودمان رقابت کنیم با تیم هایی چین تایپه،ویتنام و قزاقستان. به هرحال تمام تلاش ما این است که به جمع 8 تیم برتر راه پیدا کنیم.

برهانی اظهار داشت: رقابت های فوق العاده سنگینی در پیش داریم. اما شرایط تیم ایران به نسبت قبل بسیار بهتر شده است. بازیکنان با تجربه تر از قبل شده اند. تاکید می کنم کار سختی داریم اما امیدوارم نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: