برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران تا دهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت

کدخبر: 2320179

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: برنامه‌های نوروزی شهرداری از سوم آغاز و تا دم فروردین ماه در مناطق مختلف تهران برگزار خواهد شد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم،محمدرضا جوادی یگانه، در ارتباط با برنامه های نوروزی شهرداری تهران، اظهار کرد: ایده کلی برای جشن های نوروزی 98 این است که مردم برای تفریح و پر شدن اوقات فراغت شان از خانه هایشان بیرون بیایند که بر همین اساس از سوم تا دهم فروردین ماه برنامه شاد و مفرحی تحت عنوان نوروزگاه در معابر مختلف شهر تهران برپا خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: برای تحقق این مهم، تلاش کردیم که نسبت به سال گذشته تفاوت هایی را در برنامه ها بگنجانیم از جمله اینکه ما در سال گذشته تنها یک نوروزگاه اصلی داشتیم اما امسال آن را گسترده کردیم.

معاون شهردار تهران تاکید کرد: امسال حدود 40 نوروزگاه و پیاده راه را طراحی کرده ایم و برنامه ریزی های این مهم را به مناطق مختلف شهرداری تهران محول کردیم تا به صورت حداکثری از ظرفیت ها بهره بگیرند.

جوادی یگانه درباره وظیفه ایجاد این نوروزگاه ها در شهرداری های مختلف تهران، گفت: شهرداری برای انجام هماهنگی و انسجام بیشتر برنامه های نوروز 98 ستادی را در معاونت فرهنگی و اجتماعی ایجاد کرده است که بر اساس آن هماهنگی های لازم ذیل معاونت فرهنگی و اجتماعی با سایر دستگاه های مستقر در شهرداری انجام می شود. بر همین اساس این 40 نوروزگاه در بین مناطق مختلف شهر تهران پخش شدند و شهرداران مناطق وظیفه طراحی نوروزگاه های محلی و منطقه ای را عهده دار شدند.

معاون اجتماعی شهرداری تهران در پایان درباره نورزگاه عطر یاس حرم مطهر امام خمینی (ره) تاکید کرد: تفاوت عطر یاس با سایر نوروزگاه ها مهمانان و گردشگران آن است، این منطقه ور ودی شهر تهران است و پذیرای مسافران زیاد است، همچنین همه روزه پذیرای زوار حرم امام خمینی(ره) و بهشت زهرا نیز هست. باتوجه به مسافران این منطقه ما تلاش کردیم امکانات آن علی الخصوص برای مسافرانی که به تهران می آیند متفاوت تر باشد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: