چمران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

امر به معروف مسئولان باید با جذب حداکثری صورت گیرد

کدخبر: 2320233

رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: تذکر و نظارت مردم بر مسئولان موجب بهبود کار و خدمت رسانی به مزدم می‌شود.

مهدی چمران؛ قائم مقام جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) و رئیس شورای شهر چهارم تهران در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، ضمن استقبال از پویش مردمی «از ما شروع کنید» که از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای آغاز شده است، گفت: مسلما این حرکت به عنوان امری که مورد توجه پیامبر اعظم اسلام و پیروان راستین ایشان بوده، بایستی در جامعه گسترش یابد.

چمران خاطرنشان کرد: همانگونه که پیامبر این امر را برای خود و اطرافیانشان ضروری می دانستند، مسئولان حکومت اسلامی ایران نیز باید در امر به معروف و نهی از منکر پیش قدم باشند.

وی افزود: اما بحثی که این جا مطرح است، به این نکته اختصاص دارد که امر به معروف مسئولان باید با جذب حداکثری صورت گیرد، به این معنا که مردم در امر به معروف و نهی از منکر مسئولان رکن اصلی را شکل می دهند و با حضور آنهاست که این اقدام رنگ و بوی مردمی و موثری پیدا می کند.

عضو شورای مرکزی جمنا همچنین خاطرنشان کرد: با تذکر و نظارت مردم بر مسئولان و نقد اقدامات و عملکردها بهبودکار و خدمت رسانی حاصل می شود و سخت ترین کارها با همراهی مردم به راحتی انجام می شود. در شرایط کنونی کشور چنین فعالیت هایی برای مقابله با توطئه های دشمنان و افزایش همدلی و همزبانی مردم و مسئولان اهمیت راهبردی و فوق العاده ای دارد.

چمران در پایان خاطرنشان کرد: پویش هایی چون نقد مسئولان و امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه فراگیر شوند و جامعیت پیدا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: