شرکت توانیر اعلام کرد؛

اتصال برق ۹۰ روستا در استان لرستان/ تنها ۲ روستای گلستان فاقد برق است

کدخبر: 2320340

طبق اطلاعیه شرکت توانیر، برق تعداد ۱۷۰ روستا در لرستان قطع شد که با ورود اکیپ‌های عملیاتی، برق بیش از ۹۰ روستا در کمتر از سه ساعت وصل شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از از پایگاه خبری توانیر، شرکت توانیر در پی وقوع سیل در برخی نقاط کشور، با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد: هیچ بحرانی در حوزه برق وجود ندارد.

در این اطلاعیه که به منظور ایجاد اطمینان خاطر هموطنان و اطلاع رسانی از آخرین وضعیت برقی مناطق درگیر سیل صادر شده، آمده است: بدینوسیله به اطلاع هموطنان عزیز، می رساند در پی بارش های شدید و وقوع سیل در برخی نقاط کشور، پرسنل صنعت برق در سراسر کشور، در آمادگی کامل به سرمی برند؛ لذا با تاکید بر اینکه با تلاش همکاران اجرایی صنعت برق، درحال حاضر هیچ گونه بحرانی در حوزه برق وجود ندارد، موارد ذیل به منظور ایجاد اطمینان خاطر هموطنان گرامی اعلام می شود: با شروع بارش شدید باران در استان لرستان، برق تعداد ۱۷۰ روستا قطع شد که بلافاصله با ورود اکیپ های عملیاتی، برق بیش از ۹۰ روستا در کمتر از سه ساعت وصل شد.

بیشتر بخوانید: برق تمامی روستا های مازندران وصل شد/استقرار ۸۰ اکیپ از وزارت نیرو در مناطق سیل زده

هم اکنون برق حدود ۷۷ روستا در این استان قطع است که این روستا ها بیشتر در مناطق بسیار سخت گذر قرار دارند که به دلیل وقوع سیلاب، راه دسترسی آن ها نیز تخریب شده است و نیرو های عملیاتی برق مترصد بازگشایی مسیردسترسی توسط ارگان های ذیربط جهت وصل برق این روستا ها هستند. خوشبختانه در استان کهگیلویه و بویر احمد تمام مشکلات برقی در روستا های گرفتار در سیلاب رفع شده و همه مناطق برقرار است. دراستان گلستان نیز تنها برق ۲ روستا به دلیل نداشتن راه دسترسی و رانش زمین قطع است که بلافاصله پس از ایجاد امکان دسترسی نسبت به اصلاح شبکه و تامین برق این ۲ روستا نیز اقدام خواهد شد. در شهر شیراز نیز تنها برق برخی نقاط 'محدوده دروازه قرآن' به منظور اجرای عملیات امداد بدون خطر و حفظ ایمنی مردم عزیز و جلوگیری از برق گرفتگی احتمالی، به صورت دستی قطع شد که در این خصوص نیز همکاران صنعت برق پس از حصول اطمینان از عدم وجود مشکل برای شهروندان، نسبت به وصل برق اقدام کردند و در حال حاضر شرایط برق در شیراز کاملا عادی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: