سخنگوی وزارت کشور:

دلایل بروز حادثه شیراز در حال بررسی است/ وضعیت عبور و مرور خودروها به حال عادی بازگشت

کدخبر: 2320348

سخنگوی وزارت کشور ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان و بازماندگان حادثه تلخ شیراز با انتشار تصاویری از این شهر پس از وقوع سیل، گفت: اکنون شرایط در شهر شیراز به حالت عادی بازگشته و آرامش برقرار و عبور و مرور خودروها در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در صفحه شخصی خود در توئیتر گزارشی از آخرین وضعیت شهر شیراز پس از وقوع سیل ارائه کرد و نوشت: عمیقاً درگذشت تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه بسیار ناگوار شهر شیراز را تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای بازماندگان و خانواده‌های این عزیزان صبر جزیل مسئلت دارم. اکنون شرایط در شهر شیراز به حالت عادی بازگشته و آرامش برقرار و عبور و مرور خودروها در حال انجام است؛ طبق آخرین گزارشی که از استاندار فارس اخذ کردم:

١) در کمتر از ۱۰ دقیقه بیش از ۱۷ میلیمتر بارندگی رخ داده است. ٢) سه دقیقه بعد از وقوع #سیل استاندار شخصاً در محل حضور یافت و فرماندهی میدان عملیات جهت امدادرسانی را برعهده گرفت. ٣) با استفاده از جرثقیل، خودروهای آسیب دیده در مسیر سیل در طی ۲ ساعت تخلیه و به پارکینگ امن انتقال یافتند. ٤) کلیه مصدومین ظرف مدت ۳۰ دقیقه بعد از سیل به بیمارستان انتقال داده شده و مورد مداوا قرار گرفتند و بازماندگان در محل‌های ایمن اسکان داده شدند؛ متأسفانه تعداد ١٨ تن از هموطنانمان در این حادثه جان باختند. ٥) دلایل بروز این # حادثه_تلخ در حال بررسی است و متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد. از مردم عزیز خواهشمندم با توجه به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه حضور سامانه بارشی در اقصی نقاط کشور به خصوص در غرب و جنوب غربی، از مسافرتهای غیرضرور خودداری کنند

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: