پل طبیعت مقصد اول گردشگری تهران است / افزایش ۴۸ درصدی گردشگران

کدخبر: 2320440

دبیر جشنواره نوروزگاه شرقی گفت: امسال با برنامه‌های طراحی شده و تسهیلات در نظر گرفته شده جهت استفاده از امکانات فرهنگی در ارضی عباس آباد توانستیم این مناطق را به اولین مقصد مردم در نوروز ۹۸ تبدیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی خشایارفر ادامه داد: در نوروز 98 پل طبیعت به عنوان اولین مقصد گردشگرانی که در پایتخت حضور داشتند تبدیل شد. همچنین تعداد بازدیدکنندگان از این مناطق نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با افزایش 48 درصدی روبرو بوده است.

دبیر جشنواره نوروزگاه شرقی با اشاره به رکورد میلیونی حضور گردشگران و شهروندان تهرانی از پل طبیعت گفت: بر اساس بازدیدی که در روزهای نخست سال از پل طبیعت انجام شده است این مجموعه با بازدید میلیونی اولین مقصد گردشگران و مسافرین خارجی و داخلی بوده است.

وی در پایان گفت: بوستان نوروز و میدان مشاهیر با اجرای نمایش‌های متنوع میدانی، جشن‌های شبانه، شهر کودک، نمایشگاه هنر بومی ایران و اجرای برنامه‌های شاد تا ۱۲ فروردین هر شب تا ساعت ۱۲ میزبان شهروندان تهرانی و سایر استان‌ها خواهد بود. از این رو انتظار می رود رکورد بازدید میلیونی از پل طبیعت و مجموعه اراضی عباس آباد برجای بماند و همچنان مردم این مناطق را به عنوان اولین مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

گفتنی است؛ تجربه سال‌های گذشته به‌ویژه از زمانی که پل طبیعت در مجموعه عباس‌آباد راه‌اندازی شد، نشان می‌دهد که شهروندان تهرانی نوروز در مجموعه بوستان‌های عباس‌آباد سر می‌کنند؛ سفری که به پل طبیعت ختم می‌شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: