دیدار معوقه هفته نوزدهم؛

سپاهان مقابل ذوب آهن متوقف شد/ قلعه‌نویی از رسیدن به صدر بازماند!

کدخبر: 2320525

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن در دیدار معوقه هفته نوزدهم لیگ برتر با نتیجه تساوی به پایان رسید تا سپاهان از رسیدن به صدر جدول بازبماند و این نتیجه به نفع استقلال و پرسپولیس باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در دیداری معوقه و مربوط به هفته نوزدهم لیگ برتر که از ساعت ۱۶ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد، سپاهان و ذوب آهن به نتیجه مساوی یک - یک رسیدند.

سجاد شهباززاده در دقیقه ۳۴ بازی زننده گل سپاهان بود تا نیمه نخست با این نتیجه به پایان برسد.

در دقیقه ۵۲ پیام حیدری داور بازی به نشانه ضربه پنالتی به سود سپاهان در سوت خود دمید که کی روش استنلی با بیرون زدن این ضربه، پنالتی را از دست داد.

بعد از این گل ذوب آهن فشار زیادی به میزبان وارد کرد و بارها تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت. در دقیقه ۸۵ بازی ارسلان مطهری ارسال بلند سید محمد حسینی را با ضربه سر وارد دروازه سپاهان کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

با این نتیجه سپاهان ۴۳ امتیازی شد و از رده چهارم به رده سوم جدول صعود کرد و ذوب آهن نیز ۲۲ امتیازی شد و در همان رده دوازدهم باقی ماند.

با این نتیجه، سپاهان از رسیدن به صدر جدول بازماند تا پرسپولیس همچنان صدرنشین باشد. در واقع تساوی امروز بیش از هر تیمی به نفع استقلال و پرسپولیس شد که شنبه آینده برگزار کننده دربی تهران هستند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: