هشدار حبیب زاده به وضعیت گودال١٨٠ هکتاری منطقه١٨ در سیلاب

کدخبر: 2320530

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در مورد وضعیت گودال عظیم منطقه ۱۸ که در کنار رودخانه کن قرار دارد هشدار داد.

افشین حبیب زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به هشدار عضو شورای شهر سابق تهران در خصوص گودال های معادن شن و ماسه در منطقه ۱۸ که در مجاورت رود دره کن وجود دارد، افزود: چاله و گودالی که در اثر فعالیت های معادن شن و ماسه ایجاد شده حدود ۱۸۰ هکتار مساحت دارد و بیش از ۱۰۰ متر عمق دارد.

وی با بیان اینکه حجم این چاله ۱۸۰ میلیون متر مربع است گفت: برای آنکه حجم این چاله را بتوانید در نظر بگیرید باید بگویم که حجم سد امیرکبیر ۲۰۵ میلیون متر مربع است.

حبیب زاده با بیان اینکه حتی اگر آب با حجم زیاد وارد این چاله شود، این محدوده تحمل آن را دارد، ادامه داد: اما این دلیل نمی‌شود که فکری به حال این چاله خطرناک برای شهر تهران نکنیم.

وی با بیان اینکه در مجاورت این چاله رودخانه کن است که البته با یک دیواره ۴ متری از هم جدا شده اند گفت: به هر حال این چاله می تواند در مواقع بحرانی خطرآفرین باشد و باید اقدامی برای پر کردن این چاله داشته باشیم.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در مورد آخرین وضعیت این چاله عظیم در پایتخت گفت: نیم ساعت قبل شهردار منطقه ۱۸ در خصوص وضعیت این چاله عنوان کرد فعلاً سیلابی شدن رودخانه کن خطری را متوجه این گودال عظیم نمی کند.

به گزارش ایسنا رحمت الله حافظی عضو سابق شورای شهر تهران در توییتر خود نسبت به ورود آب رودخانه کن به گودال معادن شن و ماسه منطقه ۱۸ هشدار داده بود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: